DM 1.3
Hej tråden!
Jag överlevde veckan själv med barnen och har hunnit att friskna till också! Sixten är fortfarande snuvig men annars mår alla fint! Jag återhämtade lite krafter tillsammans med ett gäng tjejkompisar och en vinprovning och det gjorde susen! Har dessutom bokat ny tid för floating och tycker jag är riktigt duktig som "unnar mej" två ego-saker på en och samma vecka!
Hoppas alla ni mår bra!
Potträning? Tja, vi låter Elly springa utan blöja ibland och påminner om pottan då och då. Ibland hamnar det där och ibland inte... Hon har i alla fall förstånd att upplysa om olyckorna så man slipper missödet att trampa i något man inte har lust att trampa i. Jag menar, med vår bruna heltäckningsmatta i hallen (jag veeet, den ligger där ännu...... ) så är det lätt att missa en brun liten korv... Mycket mer än så tänker jag nog inte göra. Det handlar ju om mognad av nerver också så det får komma när det kommer!
Elly, pillemajan, har sabbat (ev låst på något vis) vårt trådlösa tangentbord så nu sitter jag och skriver på ett gammalt. Tyvärr kunde jag inte hitta nån mus så jag får sitta och tabba mej fram mellan alla rubriker... Såååå segt... Nån manual till det nya kunde jag inte heller hitta så jag vet inte hur jag ska kunna låsa upp det.... och Starke Sixten har ryckt loss ugnsluckan... Ungar!!!
Och som om jag inte kan få nog av mina egna bjöd jag idag in en hel hög till! VAr barnvakt åt grannens två pojkar samtidigt som Herman hade en kompis över och plötsligt hade jag 6 barn att se efter. När alla hade åkt hem gjorde jag en mental notering om att jag nog är nöjd med "bara" tre barn i alla fall!
Ha det gott!
Kramar! Kan vi inte ses snart? Är lite sällskapssjuk.... Herman går i simskola denna veckan också men sen har vi inga tider att passa och kan fika när som helst!
Kramar igen!