läs detta och ge aldrig upp!!
hej!!
Jag måste berätta min historia och hoppas den kan hjälpa nån.
Vi har försökt få barn i nästan 4 år men jag har fått diag. endo och ingen passage på höger sida och tråg livmoderhals.
gjorde 3 insem men ingen ville, gjorde sen i vintras en ivf men det ville sig inte då heller, jag hade intalat mig själv att jag kommer aldrig att få ett plus på stickan, aldrig jag var helt säker.
så för 4 veckor sen började jag banta för att jag fick en ide om att jag skulle bli super jättesmal, jävla korkat av mig när jag tänker efter men jag ville det och så höll jag på i 2 veckor och under den tiden drack jag massor av kaffe, jag tänkte att nu skulle jag göra det som jag inte gjort på 4 år, har ju nästan levt som en nunna i 4 år, så jag hade fest och drack och började röka på festen(röker inte i vanliga fall) och så i tisdags så tog jag ett test för jag kände att nån var amnnorlunda. och fick ett svagt plus!!! jag trode jag såg i syne och körde hem till mina föräldrar, men jo det var ett svagt plus, så jag köpte fyra till och gjorde de och där var fyra plus!!!!jag har fortfarande inte fattat det, jag som aldrig trodde att jag skulle få ett plus. så ge inte upp!!! jag var när a att göra det men när jag sket i det rent utt sagt, så kom det.
nu ska jag bara hålla tummarna för att allt går vägen.
så en styrkekram till er alla som kämpar, jag vet att det känns skit många gånger och man vill inget annat än att ge upp men det är värt all kämpan.
kram på er