Du ska få smärtstillande av läkarna, eller så rekomenderar dem dig ta några värk tabletter..
jag fick 2 panodil och 2 andra läkermedel som var utskrivna fär mig jag skulle svälja alla 4:a på samma gång, en timme innan spolningen.
jag hade skit ont av det, då det är trångt, kändes som stark mens värk och som värkte i ryggen med, jag grät, men som tur var hade ja sambon där, är bara ärlig nu hoppas de inte gö dig något..
och dem såg ett ev stopp i båda äggledarna, som dem ska kolla med titthål nu i höst, ja ska fortsätta som vanligt med pergotime nu under sommaren, för att se om ÄL fungerar norgulunda ändå...
hoppas på det bästa men är mest instäld på titthålet nu..
krama om dig hoppas det går bra
Ps dem ser om det är stop i passagen och om det är något som tar emot, så ser dem den vita vätskan, vad min sambo förklarade han såg, om det tar stop, misstänker dem att det är något fel,
då bokar dem för titthål, men de flesta sjukhus har sommar stängt nu
gör dem titthål, efter spolningen/kontraströnken så gör dem samma prosidur men med en kamera så dem kan se mer exakt vad som är fel, det är det jag ska göra..
jag har panik redan av tanken att bli sövd och det där..
och hört på Fl hur dem gör, så man blir lite skraj..
men har andra klarat de klara ja nog de med
och du med
tänk att de snart är över, de fick ja göra..
var skit irriterad strax innan, de gjorde ont lite efter, men sedan gick smärtan över efter hand, släppte lite mer och mer, innan ja hann komma ut så släppte det helt, tur det
men man kan bli yr efteråt med sa dem, men jag är enveten lus