• Lucas Pappi

Pappa träffar i Göteborg

Jag tänkte om det finns några pappor i Göteborg som skulle vilja träffas med barnen och kanske ta en gemensam fika och låta barnen leka med varandra?
    Om det är någon som är intresserad så kan ni väl skriva här.
    Hade varit jätte kul att träffa andra pappor och snacka lite, kul för barnen med!

• Svar på tråden Pappa träffar i Göteborg
  • aenima

Tjenare!

Tråkigt att inte fler har svarat på denna tråden.

Jag har i alla fall en grabb på 3 månader och jag träffar gärna andra barn och föräldrar.

/Peter

• Dhanis pappa

Samma här! Skulle va najs..

• kslide

här är en till pappa iaf :P
    med två kids en son på 5 år o en dotter på 3 år

• Hårdrock i blodet

Här ä det en till pappa med en cool dotter som är på 10 mån. Är pappaledig nu till och med okt. Sedan kommer det en till i nov. Så jag hänger gärna med på nåt. Slottsskogen är verkligen en hitt för barna. Va sägs om nu till helgen?

• aenima

Jag hakar gärna på! Hoppas att vi kan bli några stycken!

• Hårdrock i blodet

Strålande !!

Lör eller sön kl 12 äventyrslandet på hisingen (barn under 1år gratis) eller slottsskogen eller en stadsvandring med fika å lite inköp till charmtrollen.

• Lucas Pappi

Äventyrslandet hade ju inte varit fel, då hade vi pappar kunnat leka av oss medans barnen fikar :P hehe Jag är på vilket det blir... vilken dag det än blir :D

• aenima

Slottskogen eller äventyrslandet låter helt ok för mig. Vad sägs om kl 12 på söndag?

• Lucas Pappi

Tolv på söndag funkar jätte fint för mig i alla fall. Vilket av det spelar ingen roll. Nån annan som är på? :D

• Hårdrock i blodet

12 sön funkar bra !!

Svar på tråden Pappa träffar i Göteborg