• Lucas Pappi

Pappa träffar i Göteborg

Jag tänkte om det finns några pappor i Göteborg som skulle vilja träffas med barnen och kanske ta en gemensam fika och låta barnen leka med varandra?
    Om det är någon som är intresserad så kan ni väl skriva här.
    Hade varit jätte kul att träffa andra pappor och snacka lite, kul för barnen med!

• Svar på tråden Pappa träffar i Göteborg
  • aenima

Jag jobbar så för mig passar lördagen.

• Hårdrock i blodet

Okej!!

Vi får se vad dom andra säger, simma lugnt!!

• Mr Green
    Svar på #22
    Lördag känns ok för mig med. Har släkt på besök, men...., de är ganska självgående. Så ett par till tre timmar funkar för mig på lördag.

Vi får väll se hur stort intresset är.... :)
  • Hårdrock i blodet

Hallå !!

Ska vi säga kl 11 ? Sen har inte jag en susning när det gäller delsjöområdet, men de löser sej.

• aenima

Jag och min son Kevin är på! Delsjön ligger i Örgryte, inte långt från Liseberg.

/Peter

• Hårdrock i blodet

Go morron !!
    Inomhusväder idag, ska vi säja äventyrslandet, ta en fika eller bara vara hemmadag?

• aenima

Ja, Delsjön får nog vänta till nästa gång. Vad tror ni om en fika vid röda sten? kl 11 är kanske väl tidigt? kl 12?

• Hårdrock i blodet

Röda sten ?!! Men men jag är på, du får väl guida mej dit.

• Hårdrock i blodet

Frölunda torg (kiosken) 11:40, eller ?

• aenima

Jag guidar dig. Inga problem! Vi ses vid kiosken på FT.

Någon mer som hakar på?

• Hårdrock i blodet

Dåligt drag i tråden , finns det inga pappor i Göteborg. Jag är iallafall sugen på att dra ett race i slottsskogen. NÅGON !?

• aenima

Håller med, väldigt dåligt drag i den här tråden. Måste väl finnas fler pappor i gbg på det här forumet. Eller?

• PerG

Har tyvärr 2 månader kvar innan det är min tur, men då ska jag och min son (som då kommer vara 8 månader gammal) vara hemma!..

Svar på tråden Pappa träffar i Göteborg