Biodrain Detox?
Hej! Information om hur du tar BioDrian finns tryckt på asken som de säljs i. Själv brukar jag ta en kur då och då vid behov. Ät vanlig mat men skippa kaffe, alkohol och sötsaker under kuren som bör vara minst 14 dagar, men gärna upp till 6 veckor totalt (köp storpack, det lönar sig). Kom ihåg att öka intaget av vatten eftersom tabletterna är vätskedrivande. Drick upp till en liter extra varje dag, du märker vad som är lagom. Vanliga biverkningar som jag upplevt är att under första veckan kan det uppstå lätt huvudvärk, man kan få annan kroppslukt än vanligt, lite finnar kan blossa upp och man får göra både nummer ett och nummer två oftare på toan. Nummer ett och nummer två kan dessutom ha ett annat utseende och lukt än det normalt brukar ha, (inget farligt, det är bara beläggningar, dvs plack, lagrade gifter och andra rester som lossnar av detoxen och detta ska ju ut. Efter en kur på 5-6 veckor brukar man känna sig som "ny". Kroppsvärk, dålig hy, huvudvärk/migrän och trötthet försvinner och håller sig borta upp till ett halvår för mig i alla fall. Men, nej, du går inte ner i vikt av BioDrain i sig, men det kan vara bra att göra en utrensning när man börjar banta, som en kickstart. Lycka till.