• santtuliini

pommac!

Hejsan lite nyfiken ifall ni andra har fått dille på något själv har jag på sista tiden haft ett måste på pommac mmm det är sååå gott när det är iskallt måste få det annars jäklar!=)

• Svar på tråden pommac!
  • ananda74

att pressa citron på allt jag äter....falafel indränkt i citrin....mums! frukter tex galiamelon. gräddfil.

• Chiquita79

Vattenmelon, jordgubbar, nektariner mm!
    Måste ha varje dag...

• Lajkie

å jag har en vattenmelon i kylskåpet, nu börjar det vattnas i min mun... :) Måste hämta.. :D

Chiquita79 skrev 2008-05-31 20:14:47 följande:
    Vattenmelon, jordgubbar, nektariner mm!Måste ha varje dag...
  • DreamCatcher
    santtuliini skrev 2008-05-28 14:51:32 följande:
    Hejsan lite nyfiken ifall ni andra har fått dille på något själv har jag på sista tiden haft ett måste på pommac mmm det är sååå gott när det är iskallt måste få det annars jäklar!=)
    Hade också dille på pommac i början. Och saltlakrits litemer än vanligt;P Djungelvrål, mums!
  • TheRoses

salt/surt godis,avocado,potatis,icas cider( utan alkohol i )och varme mackor.
    allt går i perioder just nu.

• Mozarts Nachtmusik

förra potatis och juice
    denna gång broccoli och salta saker.

Kom ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra
  • Trollar

första grav - nougat , en kille
    andra grav - nyponsoppa, en tjej
    tredje grav - mineralvatten, salt, en kille

• Chiquita79
    Trollar skrev 2008-06-01 20:15:30 följande:
    första grav - nougat , en killeandra grav - nyponsoppa, en tjejtredje grav - mineralvatten, salt, en kille
    Nyponsoppa ville jag ha varje dag i början på den här graviditeten, nu är jag nästan trött på det!
    Får se om det är en liten tjeja sen då
  • Pripps Vichy

Pommac är underbart gott. Från början en exklusivare läsk och ett alkoholfritt alternativ till vin för medelklassen. Tur att Carlsberg ändrade sitt beslut att sluta producera den tack vare 50 000 proteströster 2004.

Pommac ska drickas med andakt (devotion).

• Irmisans

Alltså, Pommac i all ära, men CHAMPIS. Älskar det i vanliga fall med men nu när jag är gravid är det sjukt gott. Annars är det äpple och apelsinsmak i alla dess former. Och all mat som görs på köttfärs!

Oplanerad Mamma
  • Finaiona

Clementiner och julmust.. clementiner har jag inte ätit på över tio år och julmust dricker jag annars väldigt sparsamt då jag är mer en colamänniska... men tydligen är det vad bebisen vill ha och då är det bara att lyda ^^ 

• Gaskarl

Likörchoklad. Är det en åldersgrej?

• MixMix

Ibörjan älskade jag allt som var starkt, verkligen allt skulle vara 10 gånger starkare än vanligt. Sen gick det över till broccoli, som nu dem senaste veckorna gått över i julmust, måste bara ha julmust hemma, finns inget godare !!

• Pripps Vichy
    Finaiona skrev 2018-12-13 11:43:43 följande:

Clementiner och julmust.. clementiner har jag inte ätit på över tio år och julmust dricker jag annars väldigt sparsamt då jag är mer en colamänniska... men tydligen är det vad bebisen vill ha och då är det bara att lyda ^^ 

Bjuder du bebisen på kolsyrad dryck? Är det så bra?

• Bunny on speed

Första barnet. Inga specifika cravings, men äter mer kött och frukt än innan. Mer sugen på det, men då generellt.

Bunnies, it must be bunnies!
  • Finaiona
    Pripps Vichy skrev 2018-12-14 06:52:01 följande:
    Bjuder du bebisen på kolsyrad dryck? Är det så bra?
    Då bebisen fortfarande ligger i magen så tror jag att det går bra :)
Svar på tråden pommac!