pommac!
Hejsan lite nyfiken ifall ni andra har fått dille på något själv har jag på sista tiden haft ett måste på pommac mmm det är sååå gott när det är iskallt måste få det annars jäklar!=)
Hejsan lite nyfiken ifall ni andra har fått dille på något själv har jag på sista tiden haft ett måste på pommac mmm det är sååå gott när det är iskallt måste få det annars jäklar!=)
att pressa citron på allt jag äter....falafel indränkt i citrin....mums! frukter tex galiamelon. gräddfil.
Vattenmelon, jordgubbar, nektariner mm!
Måste ha varje dag...
å jag har en vattenmelon i kylskåpet, nu börjar det vattnas i min mun... :) Måste hämta.. :D
salt/surt godis,avocado,potatis,icas cider( utan alkohol i )och varme mackor.
allt går i perioder just nu.
förra potatis och juice
denna gång broccoli och salta saker.
första grav - nougat , en kille
andra grav - nyponsoppa, en tjej
tredje grav - mineralvatten, salt, en kille
Äppeljuice
Pommac är underbart gott. Från början en exklusivare läsk och ett alkoholfritt alternativ till vin för medelklassen. Tur att Carlsberg ändrade sitt beslut att sluta producera den tack vare 50 000 proteströster 2004.
Pommac ska drickas med andakt (devotion).
Alltså, Pommac i all ära, men CHAMPIS. Älskar det i vanliga fall med men nu när jag är gravid är det sjukt gott. Annars är det äpple och apelsinsmak i alla dess former. Och all mat som görs på köttfärs!
Clementiner och julmust.. clementiner har jag inte ätit på över tio år och julmust dricker jag annars väldigt sparsamt då jag är mer en colamänniska... men tydligen är det vad bebisen vill ha och då är det bara att lyda ^^
Likörchoklad. Är det en åldersgrej?
Ibörjan älskade jag allt som var starkt, verkligen allt skulle vara 10 gånger starkare än vanligt. Sen gick det över till broccoli, som nu dem senaste veckorna gått över i julmust, måste bara ha julmust hemma, finns inget godare !!
Clementiner och julmust.. clementiner har jag inte ätit på över tio år och julmust dricker jag annars väldigt sparsamt då jag är mer en colamänniska... men tydligen är det vad bebisen vill ha och då är det bara att lyda ^^
Första barnet. Inga specifika cravings, men äter mer kött och frukt än innan. Mer sugen på det, men då generellt.