• Sorax

Fotbolls EM?

Hur långt går vi i fotbolls em tror ni? med tanke på Sveriges insats mot slovenien.....?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-01 18:15
    Sverige Ukraina 0-1!!!!! visserligen är det bara en tränings match men ska vi inte kunna visa mer än så här på alla mål chanser vi hade, o de missar i försvaret så tror jag inte vi vinner en enda match i em...?

• Svar på tråden Fotbolls EM?
  • NoXigen

Kolla om 3 dagar... blir tok slakt och fotbolls fest ALLEZ LES BLUES
    Poa 77 skrev 2008-06-10 09:53:45 följande:

om frankrike ska vinna så måste de vakna nu och knyta skorna ordentligt
  • reinterpretation

och där vann sverige premiären med 2-0 mot grekland.

• Poa 77
    NoXigen skrev 2008-06-10 10:14:43 följande:
    Kolla om 3 dagar... blir tok slakt och fotbolls fest ALLEZ LES
    ja annars e de borta

om de spelar som de brukar så är det bli roliga matcher
  • NoXigen

Tror nog dom vaknat till liv mot holland....annars åker ja ner o sparkar dom på smal benen allehopa
    Poa 77 skrev 2008-06-11 12:56:47 följande:

ja annars e de borta om de spelar som de brukar så är det bli roliga matcher
  • Poa 77
    NoXigen skrev 2008-06-11 13:45:04 följande:
    Tror nog dom vaknat till liv mot holland....annars åker ja ner o sparkar dom på smal benen allehopa
    tror nog att du får åka dit och väcka dem... de lär få det svårt mot holland
  • NoXigen

Hehe har packat stor skon me stålhätta o simmar mot ehm österiker tror jag d blir först :)
    Ne men seriöst tror jag d blir en skoj och intressant match, precis som sverige spanien an bli
    Poa 77 skrev 2008-06-11 19:32:40 följande:

tror nog att du får åka dit och väcka dem... de lär få det svårt mot holland
  • MangeP

Holland såg riktigt starka ut första matchen! Så om inte Portugal och Holland möts innan finalen så vinner portugal på på straffar i finalen mot holland.

Sverige kommer förlora mot spanien och kryssa mot ryssland; spanien och ryssland går vidare från vår grupp.

(Jag brukar alltid tippa fel, så med andra ord har sverige stor chans att gå vidare från gruppen.) :)

• Daniboy

VARFÖR SÅ RÄDDA FÖR SPANIEN..

Verkar som att det inte är någon som sett spaniens match mot ryssland.

Deras backlinje är fan inte stabil.

Den stora matchen kommer att ske på mitten, Så länge henke hjälper till i mittfältet deffensivt så ska det inte vara några problem mot mot spanien att ta poäng.

Visst spanien är ett bra fotbollslag men utanför spaninen så är dom inte mycket bättre än sverige dom är grymt hemma starka.

• Poa 77

ja nu är det bara att vänta tills på onsdag och hoppas att vi fixar minst en poäng nu när vi tappade en mot spanien

• NoXigen

Mot ryssarna tror jag nog sverige vinner, bara inte allt faller för zlatan går av planen som d gjorde mot spanien faktiskt

Svar på tråden Fotbolls EM?