• I sa

Gravid v 14+2 Känner mig tom i magen???

Hej!
    Jag är gravid i v 14+2. Har inte fått vara iväg på VUL bara inskrivning. Väntar på att få göra UL 17 juni. Mina symtom avtog för ett par veckor sedan. Har mått illa vissa kvällar innan. Och brösten ömmade i början. Men allt är borta. Klämmer och känner på magen om jag ska känna nått. Men neeeeej. Känns bara som jag fått massa fett på magen och att den är lite mer svälld och hård på kvällarna. Annars känns den tom? Någon mer som har så? Eller är de ingen beis där inne? Jag har inte haft någon blödning eller så.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-26 21:47
    Det måste vara så=)) Har du varit iväg på nått VUL och sett att det är nått i magen?

• Svar på tråden Gravid v 14+2 Känner mig tom i magen???
  • I sa

Ja, precis så känner jag mig också. Den är mest dallrig!!

• Mcmajjsan

Tänk om den dagen skulle komma att man kunde kissa på en sticka som visade att barnet fanns där och mådde bra. Lika lätt som man i dagsläget gör gravtest.

Den som uppfinner det är nästa Bill Gates, för fatta alla oroliga blivande mammor som springer omkring! =)

• decemberbabe

Här är en till som nojjar. Jag ringde bm idag men de hänvisade till kvinnokiniken, och kvinnokliniken var inte alls sugna på att ge mig nåt vul, de tyckte jag kunde vänta..

Fast som tur är så kommer och går det där nojjandet, ena stunden känner jag mig uppsvälld och gravid, i nästa känner jag mig bara fet och tom. Men nu när ja märkte att det fanns så många av oss känner jag mig lite gravid igen ;)

• Maddiiie

Det är skönt att veta att det är några som känner så här. Min pojkvän förstår mig inte alls när jag säger att "tänk så är jag inte gravid".

• I sa

Veet, dom vägrar verkligen ge VUL! Kanske är ganska så vanligt att man känner såhär ändå. Men man känner sig ju såå ensam=)

• MILFilicious

sådär känner jag ganska ofta, men ibland, som igår kväll kommer känslorna tillbaka som en jäkla käftsmäll :P

• Maddiiie

Usch inge roligt. Har ni fått höra hjärtljuden?

• I sa

Nej, inte det heller! Så har ingen aning om vad som är där inne! har du?

• SNöViT

Här har ni en till som inte känner sig gravid. Anstränger mig verkligen för att ev kunna känna nån ting i magen men icke sa nicke.

Va på inskrivning igår och glömde helt bort att be om att få lyssna på hjärt ljudet tvär ångrar mig nu.

• I sa

Här får man inte göra nått annat än att ta rutin grejerna på inskrivningen. Sen får man vänta på UL! Skulle vara skönare att fått höra eller sett att det är nått där inne. Då skulle man inte oroa sig så mycket tror jag.

Svar på tråden Gravid v 14+2 Känner mig tom i magen???