• Thegran

Gravid v 14+2 Känner mig tom i magen???

Jag är i v.16, och känner precis likadant!!

symptomen har klingat av, visst, magen är lite större men inte nämnvärt.
    inget illamående...

läst skräcktrådar om ma, och blivit orolig. Ska ringa bm imorgon, fast vi har UL den 5juni redan. kanske kan hon iaf lugna en lite...

• Thegran

äh, mvc har tydligen väldigt begränsade öppetider pga strejken så känns meningslöst att ringa dit.

dumt att man ska oroa sig så...men svårt att låta bli.
    9 dagar till UL...

• Thegran

Idag känns det lite bättre här hos mig!
    Har haft lite molvärk, och tuttarna är nog allt lite ömma också. Känns skönt!

• Thegran
    Svar på #34
    Kabo skrev 2008-05-27 21:28:59 följande:
    Grattis! Det tycker jag att man kan säga i alla fall! Du mår inte illa och du har det lätt just nu. NJUT!!!!Jag väntar nr 3 nu men jag kommer så väl ihåg när jag väntade nr 1. Man var på inskrivning hos BM och de tog inte ens ett Graviditetstest! tänk om man trots allt inte var gravid. Veckorna fram till UL kändes som en evighet innan man äntligen fick bekräftat att det faktiskt fanns en liten bebis där inne Jag säger bara NJUT av att du mår så bra! Du har en bebis där inne!
    Min bm tog grav. test :) Mest för att jag berättade att jag redan tagit 5 stycken och ändå kände mig osäker på att jag var gravid, haha. Så hon sa att jag kunde få ta ett där, så kunde hon bekräfta att det var ett plus och inte bara en önskedröm... :D
  • Thegran

var på UL igår, och även här finns det en liten krabat i magen :)

och nu känner jag mig helt plötsligt sådär super gravid.

Svar på tråden Gravid v 14+2 Känner mig tom i magen???