• I sa

Gravid v 14+2 Känner mig tom i magen???

Hej!
    Jag är gravid i v 14+2. Har inte fått vara iväg på VUL bara inskrivning. Väntar på att få göra UL 17 juni. Mina symtom avtog för ett par veckor sedan. Har mått illa vissa kvällar innan. Och brösten ömmade i början. Men allt är borta. Klämmer och känner på magen om jag ska känna nått. Men neeeeej. Känns bara som jag fått massa fett på magen och att den är lite mer svälld och hård på kvällarna. Annars känns den tom? Någon mer som har så? Eller är de ingen beis där inne? Jag har inte haft någon blödning eller så.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-26 21:47
    Det måste vara så=)) Har du varit iväg på nått VUL och sett att det är nått i magen?

• Svar på tråden Gravid v 14+2 Känner mig tom i magen???
  • I sa
    Svar på #1
    Det måste vara så=)) Har du varit iväg på nått VUL och sett att det är nått i magen?
  • I sa
    Svar på #3
    Jag tycker att det är skit konstigt. har ringt och frågat om jag får komma på VUL, men neeej! Man vill veta om det är nått eller inte. Tycker det är märkligt. Har du hört efter?
  • I sa
    Svar på #11
    Det blir och kännas konstigt när det blir så. Sen när man bara får gå och vänta och vänta=)) Men hoppas att det finns en liten böna där inne!!
  • I sa

Jag har ringt till massa olika och får inte komma. För om det inte är nått annat fel så är allt bra säger dom. men man vill ju ändå veta!! Jag får väl bita ihop!

• I sa

Man blir skit nervös!! Jag trodde också att jag var ensam om att känna såhär. Så tänkte att jag skriver här får vi se vad jag får för svar! Känns skönt att det finns fler=) Går och klämmer o klämmer om man ska känna nått=) Men det är väl bara att vänta på UL!!

• I sa

Ja, Verkliiigen!! Men det är ingen som tar en på allvar!! Det känns såå skumt i magen!

• I sa

Ja, precis så känner jag mig också. Den är mest dallrig!!

• I sa

Veet, dom vägrar verkligen ge VUL! Kanske är ganska så vanligt att man känner såhär ändå. Men man känner sig ju såå ensam=)

• I sa

Nej, inte det heller! Så har ingen aning om vad som är där inne! har du?

• I sa

Här får man inte göra nått annat än att ta rutin grejerna på inskrivningen. Sen får man vänta på UL! Skulle vara skönare att fått höra eller sett att det är nått där inne. Då skulle man inte oroa sig så mycket tror jag.

• I sa

Ja, det verkar ju ganska vanligt trots allt! Känns lite mysko bara=) Man vill ju så gärna se att det är nått!=)

• I sa

Det har gått ännu en vecka och känner fort f inget!! Men ska på privat VUL så då får vi se. Om de är jag som är knäpp eller inte

• I sa

Va på ett privat VUL igår. och det visade sig faktiskt att det finns en bebis där inne. Men känner fort f inget. Men nu känns allt mycket bättre.

• I sa

Nu har jag också varit på UL. och där inne finns en liten bebis!! Helt otroligt!!!

Svar på tråden Gravid v 14+2 Känner mig tom i magen???