Inlägg från: Ullis69 |Visa alla inlägg
  • Ullis69

Raggare Del 6

Måste varit då då, för jag såg bilen flera ggr samma dag på väg till o från stan... Lite synd man nästan bara kan känna igen folk via bilen eg. I princip kan vi ju stått bredvid varann i duschkön ju...

• Ullis69
     Grattis Alexxia  med... När? *nyfiken*

Inga fler? Brukar ju kunna vara smittsamt

*gömmer mig väl*
  • Ullis69
    AlexandraK skrev 2008-08-06 15:42:55 följande:
    Tack alla! =)Jag har bf 31 januari. Har gått 14 veckor. Lååång tid kvar - men en bit på vägen. Haha, Ullis. Du får nog passa dig!
    Som jag sa, gömmer mig väl Känner mig sååå nöjd med de jag har  (Men är liiite avis på er som har det framför er, är en mysig tid i livet både att vara gravid o ha en bäbbe.)
  • Ullis69

Åhhhh Zchimla vad jag känner med dig nu! Vet precis hur de e... 
    O jag gav skengraviditet ett namn under fler år
    *håller tummarna för er*

Håller tummarna för era besiktingar med för den delen

• Ullis69

tänk va, så mkt bestyr för att "blåsa" besiktningsmännen 
    Tur det blivit liite bättre än förr iaf, även om de kan va onödigt krångliga, då fick man lov o byta t smala däck o montera av huvkråkan på mer el mindre orginalbilar. Brukade ha kråkan ligga i baksätet, bara för "syns skull"   

*håller tummarna ff*

• Ullis69
    Zimlis skrev 2008-08-08 13:48:22 följande:
    Äsch skit oxå - det blev ingen besiktning idag. Nu pissregnar det ute med och vädret är bara så antiglidarväder som bara går
    AlexandraK skrev 2008-08-08 19:05:33 följande:
    Men ändå skulle farsan sno min Pontiac o handla färg. Undra om jag var nervös... Han kunde knappt starta bilen. Var sååå orolig för honom - att han skulle bli skadad. Ja, bilen alltså!

Skulle jag oxå vart om min papps lånat bilen... Han har knappt suttit i en jänk... 

yossis: blev det nått Beautytown igår? Skippade, mkt pga vädret men kvällen blev ju fin, typiskt!!!

Nån som beger sig till Älvdalen eller Stockholm o Barkarby idag då? Vi hade planerat för nåndera (ant S-holm) tidigare men de blev svensexa för svågern idag så sambon blev lite upptagen...

MÅSTE komma ihåg o köpa Power idag!

• Ullis69

U o M sitter i bilen på väg t Barkarby nu, de ringde igår o ville ha oss med... Men men... Är ju både Blge (fre) o Hofors på (lör) nästa helg så nog hinner det cruisas mer o nära hemma  O förgasaren får vi tydligen låna ett tag till så inga panikmekningar i sikte *skönt* 

• Ullis69

SandraEdin:  GRATTIS! till sonen

Tésan: Inget Älvdalen alltså? Har just fått höra hur bra det var igår...

• Ullis69

Har just inspekterat nya Power. Blev nästan slagsmål om den Lika kul varje år

Hittade Alexxia ganska omgående men även yossis m sällskap på en cruisingbild från Sjöhagsvägen. Så ni var visst med yossis  Annars var det dåligt me "kändisar" bortsett från Järruds såklart o från några bilar jag fastnat för o inte sett förren iår.

• Ullis69

yossis: hittat er? s 51 mitt i cruisingkön annars...

• Ullis69

yossis: ska inte ta åt mig äran... Men det berodde BARA på att jag förlorade striden om första kiken

• Ullis69

Nja, snällheten tog överhanden... Var ju faktiskt han som masade sig ner t byn o köpte. Jag har ju gömt alla tusen ggr jag varit o handlat.

• Ullis69

De ska va glidare! Det är de jag e svag för, muskler e kul men det är inte kärlek!
    Bearbetar för fullt här hemma Vi e oxå sugna på HGV som andra- o vinterbil.

yossis: ngra fynd igår? Jag måste upp en gång till innan allt e köpt inför nästa helg. Hittade iaf ursnygga sandaletter på superrea

Blir Borlänge ikväll, ser ut att bli  kors i taket! O vädret ser ut att tillåta en tur till Hofors i morrn, även om jag HELST skulle åka till Uppsala...

Circus Larsson: inte alls avis, IGEN! Dreggla lite från mig med

• Ullis69

Guud va FL har varit motvilligt i några dar Oskyldig

yossis skrev 2008-08-15 10:02:24 följande:
    Inga fynd igår, har fått shopping förbund ett tag fram över.
    Shoppat då då?
    Blev de Borlänge by night sen eller? Ganska skönt att åka hem o söva övertrött monster i bilen kan jag säga  Blev Hofors på lördan oxå har du kanske hört, lite men trevligt! Killarna klagade på förlite bilar, men va katten, vad kan man kräva av en liten byhåla lixom...

Nu sitter ÄNTLIGEN en ny (egen) förgasare på bilen o den går sååå bra (peppar peppar, törs knappt säga det). Varför handlade vi inte nytt från början för... *efterklok*
  • Ullis69

yossis: tänkte du gjort nån hejdlös klänningbeställning el nått

Gahhhhhhh! Påminn mig om att aldrig ställa till med kyrkbröllop.... Önskar dygnet hade 48 timmar. Sitter o finslipar min del av syskonens lilla tal *nervig, gillar inte* till lillasyster som knyter hymnens band i morrn. Ska berätta om vår enda cruising tillsammans, bröllopet är en konsekvens av den nämligen 

Svar på tråden Raggare Del 6