Raggare Del 6
I fredags var vi på crusing i Säter, vi trottsade det ostadiga vädret & hade ner cabbat, kom några droppar. Annars har det varit en väldigt lugn helg för våran del, imorrn börjar man jobba igen *suck*
I fredags var vi på crusing i Säter, vi trottsade det ostadiga vädret & hade ner cabbat, kom några droppar. Annars har det varit en väldigt lugn helg för våran del, imorrn börjar man jobba igen *suck*
Ullis: Vi har tagit ledigt tisdagen på ccw & funderar på att komma upp på måndag kväll & åka hem tisdag kväll. Se om vi kan samstråla eller nått...
Nu ska jag göra ig klar för att åka till jobbet *suck*
Go Morgon brudar
Nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet, bara 6,5 h att jobba idag sen hem & fixa djuren innan vi rullar uppåt R-vik. Dock såg ju inte väder prognosen allt för munter ut inför morgondagen, regn & åska satt mitt över Dalarna igår på när dom visade vädret på tv.
Kom hem i natt från CCW, kändes lite motigt att rulla hemåt när man såg alla fina bilar. Hade det jätte bra, trotts att det blev så kort men nästa år blir det hela veckan det är då en sak som är klart.
Circus Larsson var så snäll & lånade ut en gräsplätt så vikunde slå upp vårat mini tält *s* & parkera bilen, tack så jätte mycket, ni är välkomna hit vid något tillfälle. Träffade på Ullis69 nere på samhället framåt kvällen, satt & tittade på crusingen ihop ett tag innan vi tjejer tog oss en snoa på samhället till fots innan det var dax för att ge sig ut på Rättviks gator.