• yossis

Raggare Del 6

I fredags var vi på crusing i Säter, vi trottsade det ostadiga vädret & hade ner cabbat, kom några droppar. Annars har det varit en väldigt lugn helg för våran del, imorrn börjar man jobba igen *suck*

• yossis

Ullis: Vi har tagit ledigt tisdagen på ccw & funderar på att komma upp på måndag kväll & åka hem tisdag kväll. Se om vi kan samstråla eller nått...
    Nu ska jag göra ig klar för att åka till jobbet *suck*

• yossis
    Ullis69 skrev 2008-07-24 14:25:42 följande:
    Har fått napp på låda i grannkommunen.... Lite "grisen i säcken"-köp men vad gör man. *håller tummarna*
    Va bra, då får vi hoppas att det blir bra.
  • yossis
    Circus Larsson skrev 2008-07-25 12:00:38 följande:
    Nu är CCW nära!
    Trumvirvel***********
    Skulle vara kul att träffa er IRL, har inte träffat J sen vi slutade 9:an när jag tänker efter.
  • yossis
    Circus Larsson skrev 2008-07-26 23:36:46 följande:
    Yossis: Du får höra av dig när ni kommer, jag vet ju hur impalan ser ut så jag ska hålla ögonen efter er. Vi är inte så svåra att missa, svart tvillingvagn med tillhörande 3 blonda terrorister J åker silverfärgad musse utan huv och ett tjockt lager gummi på bakskärmen
    Jag håller ögonen öppna efter 3 blona kopior av J i en svart vagn & en silverfärgad Musse utan huv.
    Ullis69 skrev 2008-07-27 08:52:10 följande:
    Fler som håller på o få värmeslag    Vi har då helt vänt på dygnet för det går ju inte att vara inomhus före 22-23tiden... Iofs bra "träning" för lilltösen inför kommande vecka.
    Circus Larsson: Fortfarande inte alls avundsjuk....  Ska hålla ögonen öppna! Borde iaf se bilen tycker jag...O bilen RULLAR *hurra* (sen får vi se för hur länge.... som vanligt) så CCW blir som den ska Åker så fort vi är klara.
    yossis: Hör av er!
    *räcker upp en hand* jag lider i värmen, kan inte äta, sov eller få min stackars hjärna att funka i denna värmen. Vi hör av oss när/om vi rullar uppåt, ska försöka vara i R-vik tidigt på tisdag förmiddag elt. måndag kväll & sen sover vi i bilen el. tält nånstanns i krokarna.

Rulla försiktigt uppåt & hoppas bilen håller hela veckan för er.
  • yossis
    Circus Larsson skrev 2008-07-27 10:07:00 följande:
    Yossis: Behöver ni någonstans att sätta upp tältet så hojta till.
    Vi har plats på gården
    Gubben kom hem 04.30 imorse, var tydligen mycket folk ute
    Tack, det var snällt, hör av mig om det skulle bli aktuellt med ev. tätlplats. Jasså J var ute & sladdade till 04.30 imorse, han måste vara så pigg idag *s*

Nästa år ska vi ta semester hela CCW & åka upp & campa.
    SandraEdin skrev 2008-07-27 10:22:07 följande:
    Jag vill också åka på CCW! Men eftersom jag hade BF för en vecka sen är det nog ingen bra idé. Men nästa år :)
    Låter jobbigt att gå & bära på magen i denna värmen, hoppas knoddis bestämmer sig för att vara färdig bakad snart & vill titta ut.
  • yossis

Go Morgon brudar
    Nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet, bara 6,5 h att jobba idag sen hem & fixa djuren innan vi rullar uppåt R-vik. Dock såg ju inte väder prognosen allt för munter ut inför morgondagen, regn & åska satt mitt över Dalarna igår på när dom visade vädret på tv.

• yossis

Kom hem i natt från CCW, kändes lite motigt att rulla hemåt när man såg alla fina bilar. Hade det jätte bra, trotts att det blev så kort men nästa år blir det hela veckan det är då en sak som är klart.
    Circus Larsson var så snäll & lånade ut en gräsplätt så vikunde slå upp vårat mini tält *s* & parkera bilen, tack så jätte mycket, ni är välkomna hit vid något tillfälle. Träffade på Ullis69 nere på samhället framåt kvällen, satt & tittade på crusingen ihop ett tag innan vi tjejer tog oss en snoa på samhället till fots innan det var dax för att ge sig ut på Rättviks gator.

• yossis
    Ullis69 skrev 2008-08-03 15:54:50 följande:
    Tack vare yossis med sambo fick vi upp en annan förgasare som skruvades i måndag natt, sen har det rullat på *peppar peppar* o pappsen har "bott" vid ratten o lekt så mkt han fått för våra laglydiga barn    Tack J o M! 
    Va så lite så, nästa gång kanske det är vi som behöver hjälp med bilen & då kanske ni kan rädd oss Flört Nästa år SKA vi ha semester under ccw så vi kan vara med hela veckan på allehanda aktiviteter & jag vill så gärna åka drive in bio:n nån gång.

Inga fler från tråden som var på ccw ?
  • yossis
    Ullis69 skrev 2008-08-04 09:22:08 följande:
    Låter som en bra planering! Vill oxå på drive in bio nån gång...
    Shoppade loss lite i "klänningsståndet" i lördags, dock ingen klänning (ff förvirrad o osäker på färgval) men väl en hög Lucky 13 tröjor o lite plock. T lär bli nöjd
    Nu blev jag avis, vill oxå handla fina topar. Har nästan bestämt mig för att köpa 1 till klänning från dom, dom är ju såå snygga.
    Gillade S sina söta top ?

Någon som läst senaste Power ?
Svar på tråden Raggare Del 6