Inlägg från: Ullis69 |Visa alla inlägg
  • Ullis69

Raggare Del 6

Zchimla: Trevligt o se dig i tråden igen

Önskar oxå alla en

TREVLIG MIDSOMMAR  

• Ullis69
    Zimlis skrev 2008-06-22 17:24:33 följande:
    Hmm ja, jag känner mej lite halvsur för det blir inget V-rås för vår del och då känner man sej lite halvt utanför just nu
    *Kramar om* Förstår dig! Men undrar som Alexxia: varför?

Här blev de en urlugn midsommar, tog oss inte utanför kommunen, höll på att skriva socken, men var ju faktiskt in till Säter o brände lite däck i lördags kväll. Guuud vilken barnunge sambon blir bakom ratten o utan ungar i bilen Inte för att det går riktigt bra än då... Men överbevisades att bensinkontot mår bättre sen senaste motorraset iaf (inget ont som inte...) nått vi inte vågat tro riktigt Cool Var riktigt mycket bilar ute o snurrade, inte som förr men bra nog för att bli nöjd.
  • Ullis69
    Zimlis skrev 2008-06-23 17:25:00 följande:
    Alexxia och Ullis: Sambon tycker det är pisstråkigt att åka dit utan bil - visst är det skoj att gå omkring, men det känns surt att inte ha åkt jänk dit, så han vill inte.Sen nu när jag jobbar så hade det typ bara vart lördagen som vart aktuellt. Han fyller år dagarna innan så vi ska ha hit lite folk på lördagen istället - de bjuder ut oss Ahh lyx att slippa tänka på att fixa middag.
    Nej, utan bil är det inte lika kul! O din sambos resonemang låter som här hemma innan det blev lite snurr på det hela. Men du har mina sympatier ska du veta!!!
    Lyxigt att bli utbjuden på middag, inget ont som inte.....

Hanya72: Vet alltför väl hur mkt det är med en motor Oskyldig Hoppas ni får ordning snart!
  • Ullis69

Förresten.... Våra "försvunna kort" har återuppstått Sambon hade lyckats lägga in dem i nån annan mapp än den vanliga o "hittade dem" när han skulle lägga in fler *sköööönt* Fattad dock inte riktigt var han lyckas lägga korten eftersom de syns men inte finns i Adobe. Ska forska lite. (men det är ff mystiskt hur minneskortet kan vara raderat...)

• Ullis69
    Jänkmamma skrev 2008-06-24 08:22:59 följande:
    www.goodtowncruisers.se/man åker runt hela västkusten och har trevligt, grillar och badar och bara har skoj
    Blir sååååå avundsjuk! Älskar västkusten o är dit alldeles för sällan, typ aldrig nuförtiden o aldrig me jänkaren
  • Ullis69

Egen jänk är inte ett krav för ett bra Powermeet, räcker gott o väl med att "åka med", o i värsta fall så duger det med att bara vara där! Det har jag kommit fram till gm åren eftersom jag provat alla varianter. Men helt klart! Bäst är egen bil, O DE HAR VI I ÅR!!! *jippie* efter 2 somrars elände... Nu mantrar jag bara "måste hålla, måste hålla" *håller tummarna så de är blå*

Zchimla: du kommer att vara omtänkt, LOVAR!

Åker om 5-6 dar!
  • Ullis69

Mhmmm, tror knappt det själv Cool (o än kan nått hända )

Har ni bestämt er för boende?

• Ullis69
    yossis skrev 2008-06-26 09:26:53 följande:
    Blir Hallsta som vanligt, har inte hört något annat. Ni då ?
    Har lite funderingar ff, men tror inte resten av sällskapet hänger på isf, tråkigt nog... O vi hade faktiskt ett OK från en privat plats 5 km sydväst om fältet (samma som för ett par år sen) men utedass o campingdusch gick inte hem i år heller tyvärr... Blir om inte annat betydligt billigare är camping o alla till o frånresor, värt en del. Kostar eftersom vi bor å åker var o en för sig o ekonomin e inte som förr... (Så tråkigt att EN styr)

Som grädde på moset visade det sig att vår chaffis fått roligare saker för sig O om svåger ska köra måste vi bo med dem o han VÄGRAR Hallsta (o den som styr oss) Han vill visserligen oxå ha in sin bil på meetet men jobbar på de Vår e ju finare än en rostig Blazer eller hur! Men det tycker inte han Så här brukar det se ut när han e i farten:
    ">

Kommer sååå väl i håg hur nöjd han va med den dan, sken som en  

Välkommen Nilla21: Går säkert hur bra som helst! Power är en upplevelse!

LÄÄÄNGTAR!
  • Ullis69
    Zimlis skrev 2008-06-26 17:10:50 följande:
    Gissa vem som just fick en hel hög med pluspoäng Idag jobbar sambon sista kvällen och sen har han två veckors semester - jag är inte ett dugg avundsjuk på honom alls *muttrar*
    Du då? Får du nån semester? Här e de sambon som muttrar massor eftersom vi andra har "sommarlov" (jag har ju arbetat in stor del av sommaren men måste skarva me Akassa)

Yossis: ang tidigare inlägg... Schhhhh så länge, va? Vet inte om de inser hur nära föräderi vi e Får se om det blir i år eller senare.
  • Ullis69
    Zimlis skrev 2008-06-26 17:26:49 följande:
    Ja just det för att göra min längtan efter power meet ännu större, så har de naturligtvis tjatat om drive in bröllopet på radion hela jävla dagen *GAH*
    Sugen på just de eller på Power?
    Nilla21 skrev 2008-06-26 17:26:22 följande:
    :D jag hoppas det... lite put är jag över priserna på campingen men det får gå ändå ju....
    Mälarecamping eller? E de dyra? Har ju 0 koll på allt utom där vi stått de senaste åren...
Svar på tråden Raggare Del 6