• Zimlis

Raggare Del 6

Är glad på sambon för han köpte med ett jättefint linne till mej - sa att han kunde ju köpa ett linne om han hitta nått och han hade letat sej blå och till slut hittat ett

• Zimlis
    yossis skrev 2008-07-09 17:18:08 följande:
    Vilken snäll sambo =)Jag köpte mig en klänning i år *jippie* stog länge & velade om vilkenfärg jag skulle välja, blev förtjust i båden en röd & en turkos men till slut blev det den turkosa. Så hittade jag ett jätte snyggt linne med tillhörande string, somjag var väldigt sugen på att köpa men kände att 350 kr var lite väl mycket.
    Alltid trevligt att hitta lite fina kläder.
    Jo det brukar ju tyvärr vara rena ocker-priserna på kläder och sen är kvaliten lite si och så.. Men ibland gör man ju riktiga fynd oxå
  • Zimlis
    Turboplingen skrev 2008-07-18 12:42:02 följande:
    Ingen som ska på hotrod träffen i strängnäs i helgen?
    Är det idag?? Den är ju bara så jävla bra
  • Zimlis
    Turboplingen skrev 2008-07-19 15:18:18 följande:
    Det va igår och sista dagen idag..
    *typiskt* Men vi har ju ändå ingen bil att åka i såå *suckar djupt*
  • Zimlis
    Turboplingen skrev 2008-07-19 16:22:43 följande:
    Inte vi heller..
    Vi var där -06, först med bilen och tält och allt, men det regnade ju bort då så eftersom det blev en gång till med inträdet redan betalt så åkte vi dit i vanlig bil (hade blivit för kostsamt att ta caminon igen) då vart det kalasväder och sambon hade kli i fingrarna hela dagen efter att få lov att vara med och tävla själv - så nästa gång vi ska dit så blir det med bil.
  • Zimlis

Avundsjukan sliter mej i bitar - jag vill väl oxå vara på CCW

Ska jobba hela veckan - sambon oxå.. vi satsar på en tripp dit nästa år istället

Kompisarna åkte dit igår och det tog dom hela dagen - de hade problem med en överhettad bakaxel och va tvungna att stanna och svalka den efter ett par mil och så höll det på hela resan upp.

• Zimlis
    AlexandraK skrev 2008-08-04 18:47:39 följande:
    Guud vilken bra fru jag är! *skryter* Mannen har ju ordnat ett fikarum i garaget men som har sett ut som f*n. Skitigt o dant. Han har jättemycket att göra. Är det inte huset - är det ngt med bilarna o hans fikarum har satts åt sidan. Så jag ordnade det idag! Sopade, städade och fixade med allt. Hyllor är uppe, klocka på plats. Snacka om att han blev glad när han kom hem! Nu kan ju rummet användas!
    Med all rätt - vad duktig du har varit. Vissa saker vet man liksom redan innan att de kommer bli glada över
  • Zimlis
    AlexandraK skrev 2008-08-04 19:00:44 följande:
    Tack! Ja, jag visste att han skulle bli glad. Och han är så snäll mot mig så jag gjorde det mer än gärna. Men är det inte komiskt?! Mitt hus behöver städas - här är driver med hundhår. Men fikarummet? Kliniskt rent!!
    Men det är oxå märkligt hur vissa ställen är mycket roligare att städa på än andra
  • Zimlis
    AlexandraK skrev 2008-08-04 19:06:56 följande:
    Helt klart! Ska vi städa varandras hus?
    Jamen typ så
  • Zimlis

Alexxia: Vilken sida i Power är ni med på?? Måste ju gå och glo lite

• Zimlis
    AlexandraK skrev 2008-08-04 19:28:21 följande:
    O som vanligt vill inte fl som jag vill.
    Det blir så när man inte har plus - smidigast är då att svara över det första citatet och under det andra
  • Zimlis
    AlexandraK skrev 2008-08-04 19:28:01 följande:
    På sidan 68 står jag o mina kompisar o pratar med polisen om deras fartkameror. Jag har rosa linne! =)
    Fin rygg
  • Zimlis
    AlexandraK skrev 2008-08-04 20:35:06 följande:
    HAHA! TACK! Men vi är me i alla fall - inte dåligt det. Haha...
    Jag har faktiskt en ryggbild i ett nummer av Americar för flera år sedan
  • Zimlis
    AlexandraK skrev 2008-08-05 15:54:57 följande:
    Vad gör det då oss till? *tänker* Liiiite kändisar måste vi ju vara!
    Jaaaa liiite iaf - faktiskt så har ju el caminon vart med på bild i ett nummer av Power

Har faktiskt oxå vart med i Power En bild tagen på Hot Rod Reunion -06 Vi sitter i publiken på ett randigt överkast (kan ju inte påstå att det är en direkt tydlig bild, men det är vi iaf)
  • Zimlis

Ingen jävla bäbbe här inte *avundsjukan lyser inte alls igenom va *

Grattar "kändisen" oxå *såklart* Mer raggarbebisar åt folket

Nåja för att tala lite V8 så är det förhoppningsvis en besiktning på g - trodde aldrig den dagen skulle komma (på fredag om allt går enligt planerna)

• Zimlis
    AlexandraK skrev 2008-08-06 20:35:57 följande:
    Svar på #494Tack. =) Då hoppas vi att det smittar av sig till dig - om du vill förstås! Hoppas den går igenom!! Jag ska besiktiga en cheva van i morrn. *håller tummarna* Tjäna pengar på den så vi kan renovera badrummet!
    Ja jag vill skapa en kusin, jag blev ju moster igen den 8 Juli va och hälsade på lille Gustav i helgen - smääääälte och hans storasyster är bara så go' med honom och pussar och klappar på honom och sen lutar hon sej över honom och säger "Hej Gaf"
  • Zimlis

Jag hatar verkligen när det är dags för mens, jag tillhör nämligen den olyckliga skaran som får sjukt tydliga "graviditetstecken" innan mens - så för mej lär det ju bli tvärtom, får jag inga tecken så kanske man kan hoppas..

• Zimlis
    Ullis69 skrev 2008-08-07 12:23:45 följande:
    Åhhhh Zchimla vad jag känner med dig nu! Vet precis hur de e... O jag gav skengraviditet ett namn under fler år *håller tummarna för er*Håller tummarna för era besiktingar med för den delen
    Ja vi får se hur det blir *bah*

Jag har redan förberett firande med kräftor och annat gott Går besiktningen åt helvete så får det bli tröstmat istället *haha*
    Vad sambon inte vet är att om bilen går igenom så ska jag överraska han med en riktigt fin flaska whisky
  • Zimlis
    AlexandraK skrev 2008-08-07 22:35:52 följande:
    Svar på #502Ojdå! Det var inte illa det! En flaska whiskey e ju inte fy skam! =) Det lär han uppskatta!
    Japp OM det nu blir besiktning - han håller på att pussla ihop med att låna ett lägre luftfilter och nått annat scoop - vårt scoop tar för mycket sikt
Svar på tråden Raggare Del 6