• yossis

Raggare Del 6

Så nu är vi snart klara, jag har mockat åt kaninerna & fodrat. Nu är det bara utfodring av dom 2-benta varelsena kvar sen ska vi åka ner & haka på husvagnen, slänga in all packning, så ska vi åka ner & möta upp dom andra ekipagen som vi åker med *jippie*

• yossis

Hemma igen efter en lång & trevlig helg i V-ås. Blev inte riktigt vad vi hade hoppats på men vi fick ta det för vad det är. Hade trevligt iaf & fick se många fina bilar & vi hade trevligt på kvällarna.
    Idag är jag bra sliten både i kroppen & knoppen efter på tok för lite sömn, när vi kom hem vid 13 tiden så blev det sängen på en gång & sov bort 4-6 h innan vi orkade ta tag i all packning, imorrn är det tvätt & städning av husvagnen som gäller.

• yossis

Vi som skulle ta hand om tvätt & husvagn idag, började ist riva ut badkaret i tvättstuga (så det kan gå) så nu är det fula åbäcket ett minne blott i vårat hus. Har även passat på att grundmåla skafferi luckan & 2 lådor här på förmiddagen, så snart kanske vi har ett färdigt kök efter 1 år.

Circus Larsson: Låter som en trevlig kväll på tu man hand ni hade, var ni ner till V-ås på lördagen ?

• yossis
    Zimlis skrev 2008-07-09 17:03:49 följande:
    Är glad på sambon för han köpte med ett jättefint linne till mej - sa att han kunde ju köpa ett linne om han hitta nått och han hade letat sej blå och till slut hittat ett
    Vilken snäll sambo =)

Jag köpte mig en klänning i år *jippie* stog länge & velade om vilkenfärg jag skulle välja, blev förtjust i båden en röd & en turkos men till slut blev det den turkosa. Så hittade jag ett jätte snyggt linne med tillhörande string, somjag var väldigt sugen på att köpa men kände att 350 kr var lite väl mycket.
  • yossis

För oss blir det självklart Nostalig dagarna i Säter, sen får vi se om det blir en vända upp till Rättvik för CCW, så blir det nog Falu crusingen med som vanligt. Men vi är flexibla så det brukar alltid bli nån mer crusing innan hösten.

• yossis

Såg inga jag kände igen här ifrån tyvärr, ändå höll jag utkick. Eller ja Ullis 69 bodde vi ju grannar med som vanligt.

• yossis
    Circus Larsson skrev 2008-07-16 13:16:01 följande:
    Hur många av er ska på Classic Car Week?!
    Vi kommer ev. upp en vända, någon av dagarna vilken vet jag dock inte.
    Mort75 skrev 2008-07-16 13:44:33 följande:
    Hej, hej! Får jag vara med? Jag anser mig inte vara raggare men jag gillar stora, amerikanska bilar. Vi har en Cadillac De Ville -68 och en Fleetwood -93. Och vi ska till Rättvik och CCW. Längtar!
    Välkommen !
    Självklart får du vara med, jag kallar mig inte heller raggare. Är mest intresserad av livstilen runt om, kläderna, musiken, bilarna.
  • yossis
    AlexandraK skrev 2008-07-16 22:44:19 följande:
    Var ska ccw vara?
    Är väl kanske inte heller ngn raggare precis!! Äger ingen skinnväst och är inte heller me i ngn klubb. ;) Men bilarna älskar jag!!!
    CCW är alltid i Rättvik vecka 31
  • yossis
    Ullis69 skrev 2008-07-18 12:30:06 följande:
    O ikväll e de cruising, brukar va jättebra, inte minst för att arrangörerna "vet" o försöker fixa så bra slingor som möjligt så man möts o så. Men visst blir de stopp när över 1000 bilar trängs i en liten småstad... Har chaffis t kvällen men e inte så sugen på party, just nu
    M är ute & kollar över mpalan just nu, så skruvar han på min A3:a. Själv försöker jag hitta inspiration för att städa här hemma, har gjort kiwis rum iaf. Ska försöka ta tag i resten av huset nu.
    Här blir det ingen party ikväll, blir imorrn ist hoppas jag.
    Turboplingen skrev 2008-07-18 12:42:02 följande:
    Ingen som ska på hotrod träffen i strängnäs i helgen?
    Vi funderade på att åka ner men när det krockade med Nostaligi dagarna i Säter så bestämde vi oss för att stanna hemma.
Svar på tråden Raggare Del 6