-
Ja det hoppas jag verkligenyossis skrev 2008-06-25 17:52:55 följande:Självklart =D nästa år är ni med igen ska du se
-
Åh men då skulle du ju ha en riktig gul jänke-taximjukisvicki skrev 2008-06-25 18:54:23 följande:är så avis på er som har bil finns tyvärr inte i min värld just nu. men någon dag så. själv kommer jag jobba på power meet. hur många här inne ska dit då?(orkar inte läsa hela tråden haha) och köra taxi på power meet är en match hahaha
-
Gissa vem som just fick en hel hög med pluspoängUllis69 skrev 2008-06-26 08:48:59 följande:Zchimla: du kommer att vara omtänkt, LOVAR!
Idag jobbar sambon sista kvällen och sen har han två veckors semester - jag är inte ett dugg avundsjuk på honom alls *muttrar* -
Ja just det för att göra min längtan efter power meet ännu större, så har de naturligtvis tjatat om drive in bröllopet på radion hela jävla dagen *GAH*
-
Jag har faktiskt lyckats och fixa en veckas ledigt *weeehoo* V34 och då har jag ju hunnit få min första löning medUllis69 skrev 2008-06-26 17:29:41 följande:Du då? Får du nån semester? Här e de sambon som muttrar massor eftersom vi andra har "sommarlov" (jag har ju arbetat in stor del av sommaren men måste skarva me Akassa)
Tur jag har stoppat undan lite, annars hade denna månaden sett riktigt mörk ut. -
Power - gifta oss kan vi göra nån annan gång - kan vara trevligt att förlova sej förstUllis69 skrev 2008-06-26 17:31:12 följande:Sugen på just de eller på Power?
-
Vi har vår bil entusiast-försäkrad hos "Bilsport & MC"AlexandraK skrev 2008-06-26 21:15:38 följande:var har ni era bilar försäkrade? ska leta försäkring till lemansen o brukar ringa runt till olika bolag... ska ringa trygg hansa, länsförsäkringar & folksam. några andra försla`g?
-
Helförsäkrad - något annat är otänkbart för oss.AlexandraK skrev 2008-06-26 22:36:33 följande:Tack för era svar. Är det trafik, hel eller halv ni har?
Men just entusiastförsäkringen har ju lite premisser så som att man t ex INTE får lov att använda sin entusiastbil i vardagslivet dvs till och från jobbet - men det vore typ en smuuuula oekonomiskt om vi skulle ha bensinslukarmonstret till jobbet -
Min syster är beräknad till den 5 Juli - bara för att vi talar systrar som ska "poppa"
-
NU är jag fly förbannad!!! Sambon har semester, men inte jag - nu helt plötsligt så ska han och en kompis åka upp till Västerås på fredag över dagen Va faaaan
och nu idag så har han åkt med samma kompis till Vadstenas bilfikaträff som tydligen är jättebra och trevlig med massor med bilar - de kunde inte vänta med att åka tills jag slutat jobbet heller Fyyyy va less jag blir - min bilsommar verkar ju totalt gå upp i rök.. Tur man inte är gravid eller har mens för då hade jag med all säkerhet börjat och böla.
Visst unnar jag honom att hitta på saker när han har semester, men vissa saker känns ju liksom mer orättvist än andra - han fyller år imorgon och jag kan ju säga att jag kommer få kämpa för att hålla humöret uppe *bah*