• yossis

Raggare Del 6

Jag har köpt 3 tyg märken på power, det är allt. Har alltid velat ha en skjorta med snygga tygmärken på men aldrig hitta någon som jag gillat rakt igenom så jag tänkte köpa tygmärken & göra en egen men när jag väl hittade tygmärken jag gillade så hittar jag ingen skjorta istället *suck*

• yossis
    Ullis69 skrev 2008-06-18 08:15:23 följande:
    yossis: det är väl typiskt, känner igen det mer än väl. Apropå kläder, lovade ju en länk... : www.pinupgirlclothing.com/redasiannetti.html# (den jag funderar på, men finns mååånga alternativ)
    Tackar, ska genast gå in & kolla.
  • yossis
    Ullis69 skrev 2008-06-18 08:15:23 följande:
    Ska Alla göra under midsommar då???
    Blir väl traditons enlig grillning & traktor med vagn till Tullsängs lada ihop med ett gäng glada vänner.
  • yossis
    Circus Larsson skrev 2008-06-18 13:24:27 följande:
    Ullis: Du kan väl höra av dig om ni åker till Orsa så kan vi kanske träffas, det vore kul.Du kan väl skriva i min gästbok om ni åker, jag kollar den innan vi åker, annars så vet du ju hur vår mustang ser ut. 
    Kanske ska övertala sambon att åka till Orsa, men han tänker väl vara bakis som vanligt. Trodde att han skulle fått nog i helgen men inte då, Ullis vet ju hur fina våra pojkar var i lördags *s*
  • yossis

Ullis69: Tror min käre sambo med börjat inse att man inte är 18 längre & kan vara ute & vrål festa, men det skulle han aldrig erkänna *s* tror nog att det var fler som insåg att dom inte är 18 längre i söndags, inte bara våra 2 pojkar.
    Tror S har fått nån sorts kris, om han verkligen överväger att vara nykter på midsommar *asg* men vi kanske skulle börja en ny tradition, åka till Orsa ist.

• yossis
    Circus Larsson skrev 2008-06-18 14:39:18 följande:
    Klart han går att övertala.  Du får väl köra på vägen upp så han kan    
    Det har jag varit med om tidigare, då blästrade han hela utsidan bilen = mindre trevligt. Men som sagt, ska det hända så är det nog jag som får ta tag i det hela.
  • yossis
    Circus Larsson skrev 2008-06-18 15:35:49 följande:
    Yossis:Jag kan skicka ett gäng kräkpåsar på posten  
    Visst är det konstigt att alla gubbar börjar tackla av?
    Nu när barnen blivit lite större så har jag blitt värsta partyprinsessan och J sitter hemma och passar kidzen
    Det beror nog på att du var hemma medans kidzen va mini + små & då var J ute & svirade med polarna & du satt hemma. Så det är ju inte mer än rätt att du får gå ut & roa dig lite, om ett par år kan ni båda gå ut & ha trevligt.

Kräkpåsar hade nog varit bra vid det tillfället men vete tusan om det hade funkat.
  • yossis

I helgen ska sambon & T hålla på med Impalan, så ska dom hämta hem husvagnen så vi kan packa den inför Power i början på nästa vecka =) Inte många dagar kvar nu tjejer.

• yossis

Nedräkningen pågår för fullt. Har skrivit en liten shopping lista om vad vi måste ha till husvagnen innan vi åker på onsdag, så på måndag ska det fixas.

• yossis
    Zimlis skrev 2008-06-25 17:42:02 följande:
    Intalar mej själv att jag inte är avundsjuk!!! Snälla du kan väl iaf tänka på mej när ni åker - då sitter jag nämligen på jobbet och slavar
    Självklart =D nästa år är ni med igen ska du se
Svar på tråden Raggare Del 6