• Tésan

Raggare Del 6

Ullis69 skrev 2008-06-11 13:13:16 följande:
    Precis innan man kommer in i Sala norrifrån ligger Silvköparen, en sjö med camping o en kiosk vid vägen. Där såg jag nått som skulle kunnat vara den bilen, full i folk. Funderade på om de var du redan då....
    hahaha låter som att de kunde vara vi vi hade nercabbat trots regn en av dom som åkte me va eddiesmamma här på FL hon bor i Sala och är tillsammans med min bror som träffade varandra på power meet förra året
    Sänk inte andra för att höja dej själv
  • Tésan
    Ullis69 skrev 2008-06-11 13:17:35 följande:
    Skit, skit skit!!!! Har just kommit på varför jag inte kan få fram bilder från datorn: Har lagt in dem fel *ovan*, det hade ju inte gjort så mycket om inte sambon rensat kameran JAG e chef över kameraskötseln o jag rensar ALDRIG utan att ha bränt ut på skiva o kollat att det är OK. O det är inte gjort...  Alla kort sen i julas............  Sällan jag e arg men nu: GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    hur menar du med fel? jag pysslar mycke med bilder och bildredigering, nåt som ja kan hjälpa till med? finns dom inte alls eller är de fel format?
  • Tésan
    Ullis69 skrev 2008-06-11 13:35:18 följande:
    Vore tacksam för lite hjälp... Har tydligen klickat fel på alternativen som visas när man kopplar in kameran, valt visa ist för importera... O så öppnas adobe automatiskt o korten syns där vilket gör att man tror att korten faktiskt finns där. När man sen vill använda sig av korten, el vrida de som ligger kommer det upp en ruta med "söker saknad fil".Tacka f-n att den söker om kortet inte e riktigt inlagt! Gissar att det är helt kört... Det värsta är att jag inte e säker på hur kameran kan vara rensad... Vill ju inte va ilsk i onödan jussom. Sambon har hitintills ALDRIG gjort det, men nu har han fotat massor för att lägga ut annonser så frågan e om han fått hjärnsläpp eller om nått gått galet. Så e han på kurs så jag kan inte ringa o fråga heller, har skickat ett argt mess dock....
    Har du msn? kanske om du kan skicka korten till mej så kan jag försöka att hjälpa dej
  • Tésan
    Ullis69 skrev 2008-06-11 16:10:50 följande:
    Tésan: lyckas inte få iväg nått, vare sig via msn el mail... söker saknad fil när jag försöker bifoga/kopiera, ja allt jag försökt med... De e någe skumt med det här, har tex korten vi gjorde julkort av med bland de här "okopplade" korten. Vi har ju för katten använt dem, då borde de ju finnas. Tycker man.....Men jättetack för erbjudandet!
    ja har inte hunnit varit vid datorn förrns nu   Har lagt till dej på msn. Har du en mapp till bilderna? isf kan du lägga in den i "delade mappen" på msn
  • Tésan
    Bellan85 skrev 2008-06-11 22:52:01 följande:
    tésan: Då bor du typ bara 1 mil från mej.. Bor i Ljustadalen om du lyckas lokerat det.. tihi.. Angående dekaler, ha du varit inne på blueride.se ?
    jasså?? haha kuul!! Då kanske ni vill åka karavan me oss på cruisingar? Vi brukar kunna dra ihop ett gäng   Ska kika på dekalerna nu
    Ullis69 skrev 2008-06-12 08:22:36 följande:
    Tésan: Har lagt till, men de enda kort som förljer med är de som redan "finns".... Iaf vad jag kan se... Dagisdax!
    va knepigt hmm kan du öppna bilderna i paint?
  • Tésan
    Ullis69 skrev 2008-06-12 14:54:37 följande:
    Nix, det gick inte. Verkar som att man bara kan se korten i adobe... Har försökt flytta, vrida, kopiera mm men icke. Kan inte ens öppna dem i bildspel. Det står att det är "miniatyrbilder av saknad fil" när man försöker göra ngt med dem... Får nog inse att det är kört...  Men jättetack!
    men om du kan öppna i adobe så kan du ju klicka på fil - spara som och där byta format
  • Tésan
    Bellan85 skrev 2008-06-13 00:00:32 följande:
    Var ni på crusingen här i sundsvall iår/ bilträffen på dan? Jaa kan vi så varför inte
    nää missade pga att bilen krånglade Vi va däremot på Timrå cruisingen
    AlexandraK skrev 2008-06-13 14:08:11 följande:
    Vi skulle ju kunna göra en egen liten klubb med dekaler! Haha... Typ "Familjelivs Raggare"Och cruisa runt tsm!!
    Jaa! jag pysslar ju me photoshop så varför inte   då gäller de att klura ut en cool logga också
  • Tésan

Kul att ni gillade sidan

Välkommen alla nya

tettee skrev 2008-06-14 12:06:59 följande:
    Vilken rolig tråd jag hittade :D Finns det något folk som ska på midsommar rock i vintjärn i år?

kaaaanske, de sitter i pengarna

Gjorde en ny tråd!!!

Våra "raggar" bilar

Gjorde en ny tråd!!!

Våra "raggar" bilar

Gjorde en ny tråd!!!

Våra "raggar" bilar

Svar på tråden Raggare Del 6