• Tésan

Raggare Del 6

Pappa Mattias skrev 2008-05-28 22:37:43 följande:
    Tésan: Sollefteå cruisingen brukar vara bra ,men stan börjar bli för trång för cruising tyvärr.Har alltid åkt dit men har nu barnkalas på Lördag, man får nog va hemma den hära gången.
    Ja jag har typ hört att de ska vara bra drag där Synd att ni måste vara hemma men men barnkalas är ju kul de också

Ullis69
    Jag har övergett Dalom Gråter men vi har planer på att flytta dit när den tiden kommer iaf innom 5 år men jag sviker ju inte helt! vi ska ju på BLR
    Sänk inte andra för att höja dej själv
  • Tésan
    Ullis69 skrev 2008-05-29 18:32:04 följande:
    De e bra du inte överger "oss" helt Men blir det inte lite långt till V-ås? Eller, å andra sidan, tänk så mkt längre tid du har på dig att ha kul på vägen ner. Har hört att karavanerna söderöver ska va riktigt trevliga 
    hehe nä de blir inte så mycke längre till v-ås de skiljer bara typ 6-7 mil ja karavan blir de ju självklart så skoj ska vi ha hahaha
  • Tésan
    ~Vilken dag åker ni ner till V-ås???~
  • Tésan

Kul att så många ska på power
    Vi åker iaf på onsdagen

Hur/vart ska ni bo?

Ullis69 skrev 2008-06-06 10:04:43 följande:
    Så skönt det inte blev så mkt längre då. Såg för mig att du bosatt dig i Lule eller nått sånt Vi brukar åka ner onsdag men vet inte hur det blir i år, dels e sambon lack o inte sugen alls pga att allt bilstrul slukat tid o pengar o dels har de eg obligatorisk närvaro på hans jobb må-on den veckan.... Kurser + avslutning med folkracekörande o öldrickande (i nämd ordning) på onsdagen. Nått han självklart inte heller vill missa *kan det bli struligare*. Resten av gänget åker iaf ner onsdag skulle jag tro. Åter igen har Murphys lag applicerats på oss NU verkar motoreländet iaf blivit på bättre humör, behöver visserligen pysslas om lite till för att gå helt bra men det går att ÅKA! Har dock inte hunnit med nån åktur själv än för vägverket har varit så bussiga o ytbelagt vår väg, lösgruset yr när man åker o stenskott får man i ett, får vänta tills det satt sig  *rädda om lack o rutor*
    haha nää då bara till Sundsvall   tråkigt me bilkrångel vet ju preciiiis hur de känns Skrikandes
  • Tésan
    yossis skrev 2008-06-10 14:13:48 följande:
    Circus Larsson: Nu har jag med varit in & kollat in Brolle, han är läcker. Tésan: vi kommer nog att bo i Hallstahammar i husvagnen, har gjort det dom senaste 2 åren. Men sambo är lite sugen på Johannisberg men jag vet inte om jag är så pigg på det. Hur & vart ska ni bo ?
    Vi bor på Johannisberg  Debehöver inte vara så svinigt där som många får för sej Tycker absolut att ni ska prova på de  
  • Tésan
    Bellan85 Härligt att ni fått igång bilen
    Jag bor i Timrå nu, utanför S svall

Nån som har tips på billiga bildekaker? tradera hade några men jag vill ha meeeer
  • Tésan

kanske ni vill ge mej tips på dekaler?

Min pilsnerhäck (klickbar)
    DSC00481.JPG

• Tésan
    yossis skrev 2008-06-11 11:35:12 följande:
    Har du sökt på google ?
    japp! å visst hittar jag, men dyyyrt haha
    Zimlis skrev 2008-06-11 11:41:49 följande:
    Hmm om du har lite tålamod med att pimpa "häcken" så kommer det ju finnas gott om dekaler i V-rås *jag vill oxå ha en cab*
    får nog göra de

så här såg den ut innan "puckot" drog bort alla märken

pärlan, pilsnerhäcken :p
  • Tésan
    AlexandraK skrev 2008-06-11 12:19:07 följande:
    Jag bara ääälskar "Tuta om du knullade i morse". Mohaha. Den hade jag till vår Cheva pickis. Många tutade!
    hahahaha ja jag har en dekal där de står: Risig men betald.. bak
    Ullis69 skrev 2008-06-11 12:25:00 följande:
    Tésan: Ganska säker på att jag såg er i Sala, tror jag....
    jasså? vi var där iaf minns du vart du såg oss?
Svar på tråden Raggare Del 6