Inlägg från: Bellan85 |Visa alla inlägg
  • Bellan85

Raggare Del 6

Tésan: Bra att du tog tag i tråden så den inte "dör" ut..
    Hr ju som sagt inte varit inne här så ofta, men är är verkligen fullt upp nu, Emil går på penicillin för svinkoppor, och läkaren på primärvården trodde han även hade vattkoppor, men så vissade det sej att det inte var.

Vart i Norrland bor du..?
    Sollefteå har man varit mycke i förut, men så träffade jag killen och flyttade ner till Sundsvall..
    Så det är ju en bit extra att åka, och såå överdrivet bra är inte crusingen och träffen där uppe. Enligt mej då..

• Bellan85

Halli hallå..

NU har man fått sin första tur i POntiacen för i år..
    Blev resan till bilträffen i lördags som ägde rum i Selånger, sedan blev det hem och grilla och bussen in till stan på crusingen. Blev bussen efter som startmotorn i Pontiacen blir så varm så den dör.

Har även varit på besiktningen med den.
    Blev ombesiktning
    Så om någon har ett styrstag som dom inte behöver till en pontiac le mans -65 som ni vill bli av med så kan ni ju skrika högt till mej! .-haha-

Tésan: Vart till Norrland har ni flyttat?

• Bellan85

tésan: Då bor du typ bara 1 mil från mej..
    Bor i Ljustadalen om du lyckas lokerat det.. tihi..

Angående dekaler, ha du varit inne på blueride.se ?

• Bellan85
    Tésan skrev 2008-06-12 10:20:32 följande:
    jasså?? haha kuul!! Då kanske ni vill åka karavan me oss på cruisingar? Vi brukar kunna dra ihop ett gäng Ska kika på dekalerna nu
    Var ni på crusingen här i sundsvall iår/ bilträffen på dan?
    Jaa kan vi så varför inte
  • Bellan85

Ska inte heller till Västerås Ska vi trösta varandra

Zimlis skrev 2008-06-22 17:24:33 följande:
    Hmm ja, jag känner mej lite halvsur för det blir inget V-rås för vår del och då känner man sej lite halvt utanför just nu
  • Bellan85

Jadu det är så sjukt dyrt att ta Pontiacen ner, dessutom så måste vi ha ny styrled som är dyr som stryk den med Sen efter att styrleden är bytt måste den ombesiktas.
    Så den bli stående nu i sommar, ska börja plocka av delar som ska fixas på den istället.
    DET KÄNNS RIKTIGT SURT!OCH TRAGISKT!
    Fick åka en gång iaf.. -hmm-
    Sen så vill man inte precis ta volvon ner..:-S
    Annars hade vi ju kunnat träffas
    Hur går det med bebisen?

Här skas införskaffa en airbrusch
    Sen då jag känner att jag är redo så ska jag få köra ett motiv på pontiacen.. -wohoo-!

SandraEdin skrev 2008-06-24 19:13:32 följande:
    Svar på #228
    Ska inte ni åka ner? varför inte?
  • Bellan85

Min syster är beräknad den 21 juli

Hmm det är en sorgens dag här.
    Idag åkte Pontiacen in för vintervila tidigt. Vi ska ställa av den sålänge till nästa sommar iaf..
    Ha tagit av lite grejer på den som ska fixas..
    snyft!

SandraEdin skrev 2008-06-29 12:06:39 följande:
    Svar på #279
    Aha, känns ju mindre kul kanske :/ vi har ju inte skaffat oss någon jänk än för vi hittar fan inget garage att hyra. Men innan nästa sommar borde vi ha en iaf :) det får duga med farsans bil i år :) hehe. Jodå, snart är den här. Ungefär 20 dagar kvar till beräknad förlossning nu så vi får väl se om den känner för att titta ut på fältet i Västerås :p
  • Bellan85

Tack den värmde..
    Ja inte är det roligt, man ser jänkare ÖVERALLT och ens egen står i ett "garage" om det ens kan kallas det..:-O

Ullis69 skrev 2008-06-30 09:25:32 följande:
    Bellan85: *kramar om* det där e sååå tråkigt (har ju varit där själv)
  • Bellan85

Ja vi hoppas på att denna förlossning ska få starta av sej själv och att allt går bra denna gång..
    Ha ni kommit på något namn?

SandraEdin skrev 2008-06-29 23:06:50 följande:
    Svar på #283
    Oj, jaha :) får se vem som hinner först då :) hehe
  • Bellan85

Den 26:te..
    mer info hittar du på www.streetrulers.se åsså trycker du >>På Gång och bläddra neråt så kommer det en bild där med info

Tésan skrev 2008-07-15 11:03:36 följande:
    kanske de.. när är den?
  • Bellan85

Tjenare räggers:
    Knåpade ihop en nya tråd då denna snart är slut..

Trodde aldrig att den skulle bli såhär populär och leva vidare.
    Men det är ju tack vare er, själv har man inte lika mycke tid att sitta här vid datorn, men nu den 3 sempteber börja Emil dagis igen så då får man liite mera tid.
    Denna helg ha vi suttit barnvakt åt min stora systers lilla dotter så det är verkligen full rulle med 3 barn..

www.familjeliv.se/Forum-5-272/m35551818.html

Svar på tråden Raggare Del 6