Inlägg från: SandraEdin |Visa alla inlägg
  • SandraEdin

Raggare Del 6

Var det någon som var i Tidaholm på Jokers i helgen?

Jag och några kompisar var där på fredagen och vi blev besvikna till max. Tänkte om det blev bättre på lördagen?

• SandraEdin
    Svar på #228
    Bellan85 skrev 2008-06-24 17:24:41 följande:
    Ska inte heller till Västerås Ska vi trösta varandra
    Ska inte ni åka ner? varför inte?
  • SandraEdin

Nu är det bara en vecka kvar till power meet :D wiiiieho

• SandraEdin
    Svar på #279
    Bellan85 skrev 2008-06-29 10:25:23 följande:
    Jadu det är så sjukt dyrt att ta Pontiacen ner, dessutom så måste vi ha ny styrled som är dyr som stryk den med Sen efter att styrleden är bytt måste den ombesiktas.Så den bli stående nu i sommar, ska börja plocka av delar som ska fixas på den istället. DET KÄNNS RIKTIGT SURT!OCH TRAGISKT! Fick åka en gång iaf.. -hmm-Sen så vill man inte precis ta volvon ner..:-SAnnars hade vi ju kunnat träffas Hur går det med bebisen? Här skas införskaffa en airbrusch Sen då jag känner att jag är redo så ska jag få köra ett motiv på pontiacen.. -wohoo-!
    Aha, känns ju mindre kul kanske :/ vi har ju inte skaffat oss någon jänk än för vi hittar fan inget garage att hyra. Men innan nästa sommar borde vi ha en iaf :) det får duga med farsans bil i år :) hehe.

Jodå, snart är den här. Ungefär 20 dagar kvar till beräknad förlossning nu så vi får väl se om den känner för att titta ut på fältet i Västerås :p
  • SandraEdin
    Svar på #283
    Bellan85 skrev 2008-06-29 21:47:38 följande:
    Min syster är beräknad den 21 juli Hmm det är en sorgens dag här.Idag åkte Pontiacen in för vintervila tidigt. Vi ska ställa av den sålänge till nästa sommar iaf.. Ha tagit av lite grejer på den som ska fixas.. snyft!
    Oj, jaha :) får se vem som hinner först då :) hehe
  • SandraEdin
    Svar på #292
    Bellan85 skrev 2008-06-30 18:25:10 följande:
    Ja vi hoppas på att denna förlossning ska få starta av sej själv och att allt går bra denna gång.. Ha ni kommit på något namn?
    Jodå, vi har faktiskt nästan bestämmt oss redan :)
    Blir antingen en Tyra Edin eller en Loke Edin :)
  • SandraEdin
    Svar på #295
    NornaB skrev 2008-06-30 19:27:16 följande:
    Loke e fint de heter min ena hund
    Jaha, där ser man :)
  • SandraEdin

Oj oj, nu är det verkligen inte långt kvar och som det ser ut i tidningarna kommer det vara KANON väder (som nästan alltid när det är PM) UNDERBART

• SandraEdin
    Svar på #305
    Oneleg Jämtland skrev 2008-07-01 09:58:19 följande:
    Skriver ett inlägg här mitt i tråden:Någon som vet vart man kan beställa bowling skjortor? Sådana som Charlie i "2 and a half men" oftast har. Har tittat på Sivletto men inte hittat någon som jag tycker skulle passa.
    jag har en massa hemsidor på lager med fräna skjortor. men vill du beställa från just Sverige eller går det bra med USA också?
  • SandraEdin
    Svar på #308
    Ullis69 skrev 2008-07-01 12:10:54 följande:
    Är inte riktigt säker på vilka skjortor, trots att jag ser det emellanåt... men kolla på caltex.se smasskye.com polarbear.se hepcat.seär lite olika vad folk menar med just bowlingskjorta har jag upptäckt... Hoppas du hittar nått O SandraEdin, kanonvädrer verkar vara rätt ord. Har varit "orolig" för kallfronten länge o så vänder det så lägligt. Sååå härligt!
    Ja jag med. Har varit mindre bra väder sen midsommar. Men vi får hoppas att Kjelle har på sig sina stövlar så slipper vi regnet iaf ;)
Svar på tråden Raggare Del 6