Inlägg från: Jänkmamma |Visa alla inlägg
  • Jänkmamma

Raggare Del 6

Grattis till raggarsonen

På lördag drar det iväg till trollhättans crusing

• Jänkmamma

Vi var i Trollhättan i lördags, attans vad många bilar det var, det gjorde inget att det blev stopp i ena filen, då såg man dom i andra filen ist. Det var kanonbra

På lördag blir det Nossebro på dagen sen är crusingen i Lidköping.
    www.roadmasterslidkoping.se/

• Jänkmamma
    yossis skrev 2008-06-02 12:00:09 följande:
    Jag har bott i underbara staden Lidköping, vilken mysig stad.
    Ja, det är en fin och mysig stan med många fina bilar.
  • Jänkmamma

Vi var i Lysekil på midsommardagen, kanonväder, fast det blåst bra.
    Crusingslingan kanobra, dom hade ordnat så det stod funkonärer som visa vart man skulle och släppte in jänk på ett ställe och svenssons på ett annat, kanon.
    En nackdel var att dom stängde kl 01.00, då körde dom ut oss från ön, man släppte inte in nån i någon korse, lite tråkigt.
    När vi kom fram till färjan så gick batt åt skogen, som tur så hjälper man varandra när man är i nöd, så vi kom hem. Idag blir det att inskaffa nytt batt och en ny generator för det är den som bråkar, på 1 år så har vi nog bytt 4 st, vi får kolla upp vad som bråkar. 12/7 är det ju kustensträckan. Sen Varberg helgen efter

• Jänkmamma
    Namaste72 skrev 2008-06-24 10:06:07 följande:
    Aha! Det låter skoj Träffas ni på Göfab i Brastad först då eller?
    Japp,
  • Jänkmamma
    Namaste72 skrev 2008-06-24 12:46:04 följande:
    Och sen...uppåt eller neråt längs kusten?
    Den brukar röra sig uppåt, i år vet jag inte
  • Jänkmamma

På onsdag åker vi ner till Varberg, hoppas att det blir gött väder så det inte blir som förra sommaren, då hade vi badpool i förtältet

• Jänkmamma

Är hemkommen från Varberg, kanon helg med möe bilar.
    Crusing slingan hoppas jag på att dom ändrar till nästa år, nu gick slingan runt, med andra ord om den hade funkat så hade vi inte mött nån bil alls,men nu blev det inte så det blev STOPP ist, vi kom la 5 m på 1 timme.

Svar på tråden Raggare Del 6