• NornaB

Raggare Del 6

Va kul med en raggartråd Här hänger jag på!!!  Vi har en cadillac -60 o åker iväg så mycket vi hinner! I år ska vi oxå till västerås för första gången! Vi har ca 60 mil dit o kör sent på torsdagkällen!

*rasmus*isac*max*
  • NornaB
    Ullis69 skrev 2008-06-07 09:34:42 följande:
    NornaB: Välkommen hit! Ha de så gött! *vill oxå*yossis: tack för titten, blev myyycket klokare så nu ska vi väl ta tag i allt (annars tjatas nog öronen av kan jag tro )Hoppas ni får det kul på bröllopet!Tänka sig.... Åkte Chevelle i går Bilgudarna måste ha blidgas av nått, för en stund iaf *väntar på nästa moras*
    Tack tack Alltid lika kul med likasinade
    *rasmus*isac*max*
  • NornaB
    Circus Larsson skrev 2008-06-07 16:13:47 följande:
    Välkommen NornaB.Hästkraft som hästkraft
    Kan inte mer än hålla med Ska ni till västerås?
    *rasmus*isac*max*
  • NornaB

Vi ska dit för första gången o jag LÄÄÄNGTAR   Vi har 50-55 mil upp o kör på torsdagskvällen! Ska dit med min sambo syrran o henne sambo ett par kompisar till! Ska bli massa kul

*rasmus*isac*max*
  • NornaB
    Ullis69 Vet inte var vi ska bo, vi har inhandlat tält, sovsäckar och liggunderlag så på ett eller annat sätt blir det tält Men var?? Ja, det får vi se
    *rasmus*isac*max*
  • NornaB
    Circus Larsson skrev 2008-06-09 16:10:09 följande:
    Ni kan alltid gå in och dräggla hos mig.Torka bara upp efter er.Ska sätta dit en en trasa åt er
    Har vatt inne o lämnat lite dräggel
    *rasmus*isac*max*
  • NornaB

Ullis69:  Vi kör cadillac -60 Leta efter kossan i fronten Vad ska ni köra?

*rasmus*isac*max*
  • NornaB
    Ullis69 Jag kika in o kolla bilen kanske ses vi däruppe då
    *rasmus*isac*max*
  • NornaB

Ullis69: Ja, en sån lista hade vatt kul, så man vet vilka som ska upp( ) där. Det verkar iof som dom flesta här bor ovanför Västerås, vi bor som sagt ca 55 mil söder om Västerås.

*rasmus*isac*max*
  • NornaB
    Alexxia: jag bor på landet utanför Vinslöv mellan hässleholm o kristianstad... Var bor du nånstans?
    *rasmus*isac*max*
Svar på tråden Raggare Del 6