Inlägg från: maria8109 |Visa alla inlägg
  • maria8109

Bästa mammorna i Vrena!

HoooHoo, ingen vaken?? Såg polisbilar vid macken i S-tomta när jag åkte hem, men trodde att det var fart-koll eller nåt. Först mycket senare som jag läste på sn.se om rånet. Usch och fy så hemskt.

Idag verkar det bli SOOOOOOOMMAR!! Tjooohoo! Var ute för drygt en timme sen och hängde tvätt, så sommarvarmt redan då. Häärligt!

Vi har minisemester på jobbet idag, chefen är ledig. Det betyder tre-timmars lunch, många låååånga kafferaster och så en tripp på stan!

• maria8109

I vrena var det sommar på fm. Vi var ner till Näset och badade! Skithärligt, sen drog det ihop sig och började blåsa, hann precis hem så började det regna lite grann! Sen har det regnat lite då och då...

Inget bebis-skvaller?? Nyfiken i en strut!!

• maria8109

Men jösses Jenny va hurtigt!!

Stackars Ella, 1 vecka övertid är det nu va?! Hoppas den kommer i natt!! Hoppas hon har riktigt riktigt ONT just nu. Inte ofta man önskar nån smärta, men i det här fallet så gör jag det Heja bebis heja bebis!!

• maria8109

Jag är så lycklig över att jag slapp, Linus kom ju som en överaskning 6 dagar innan, men då var jag så inställd på att gå över länge, bm trodde ju t.o.m att han skulle kunna bli en januari-bebis. Han var beräknad till den 17 december. Och Anton kom 01.36 på bf dagen, så jag slapp ju vänta på honom också!! Tack min Gud! Men däremot nästa (om det blir fler) kommer säkert stanna kvar i 11-12 månader!!

• maria8109

Åh, Va synd att jag jobbar. Hade hemskt gärna kommit och tittat på erat lilla underverk! Kanske kan bli fler fika tillfällen under sommaren. *Viskar lite diskret* Jag är ledig på torsdag! DÅ vill vi fika med alla underbara mammor och leka med alla små söta barn!! Själv kan jag bidra med ett stycke urgrinig astrött morsa och två monsterbarn som inte är av denna värld!!

Idag var vi på Sagostigen! Då skötte sig pojkarna skitbra. Anton satt i vagnen genom hela skogsturen, han var livrädd för stugorna och det som fanns i. Men sen lekte dom av sig all energi på lekplatsen, så pass att dom däckade så fort vi satte oss i bilen! Men det var skitkul, och dom verkade ha skoj!!

• maria8109
    AlexEmmi skrev 2008-07-12 11:35:53 följande:
    igår kväll smakade jag och maken min en MYCKET god Pinacoladatack maria
    Haha, ja den är faaaarligt god!! Men tack och lov inte så stark så man kan ju ta sig ett par glas...
  • maria8109

Åh, Superstort Grattis till Ella, Anna du får hälsa henne från oss!Åh, sniff och snuffs i bebisnacken. BUUUHUU, vet inte om nån missat det men JAG VILL HA EN BEBIS! NUUUUUUU! Helst innan semestern!

• maria8109

Nästa vecka har jag ju SEMESTER!!!!! Då kan vi fika Anna, på måndagen iallafall, åker till Djulö (K-holm) på onsdag och bor i stuga. Få se om skiten står kvar efter att Orkanen Wittbom dragit fram över campingen!!

Haha, Fia. Man får ju in snitsen efter ett tag, att göra allt med en arm alltså. Mår ni bra? Vore ju skoj att få se lilla Filippa också! Aouch, vad det hugger i äggstockarna när jag tänker på alla små bebisar!

Var det kl 10 Clara? Anton blev lite smått i extas när jag sa att vi skulle hem till Alva... Dom saknar verkligen sina dagis kompisar, det märks..

• maria8109

Tack för fikat idag! Synd att Anton var så hemsk och att vädret inte heller var på sitt bästa humör!

Anna, sol i Claras trädgård var det enda tills vi hällt upp kaffet då började det regna med full kraft! Kul med ny husvagn! Märke? Sprillans ny?

Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!