Bästa mammorna i Vrena!
Ny tråd. Och 1 års jubileum!!
Ny tråd. Och 1 års jubileum!!
Men det lät ju som en vettig grupp. Hoppas det blir till någon hjälp för dom!
Svänger in här å skriver några rader..
Det va i Nattis å olovs lägenhet det började å det fanns inget dom kunde rädda!Grannarna hann väl få ut en del som jag fattade det som.
Barnen mår bra å är lugna än sålänge.
Nattis mår mindre bra,hon tar på sig skulden för att det hände.Hon Struntar mest i alla materiella ting men alla kort som är borta känns värst!Å det förstår jag. Går ju aldrig att ersätta! Får hoppas att det finns mycket kort hos mormor,farmor osv. Så det finns lite iaf.
Olov vet jag inte så mycket om,han har inte sagt nåt. Han vill inte prata eller så.
Usch,svårt det här. Man vet varken vad man ska göra eller säga..
Blir en tuff period för dom ett tag framöver.
Mamma är där ute sen några timmar tillbaka.
Tänkte väl mest bara skriva några rader även om jag int etillhör er vrenabor
///Nattis syster
Linda-Tack för att du delger oss info. Hälsa från oss här i Vrena & säg att vi tänker på henne & hennes familj.
Det ska jag absolut göra!!!!
Ja, Linda hälsa till dom! Vi tänker på dom, det är väl ingen tröst, men man blir ju väldigt hjälplös. Usch ja, nu skvalar det riktigt bra här med... Ser ju knappt va jag skriver..
Men så som du skrev Anna, att Olov tänkte sprina in, så hade nog jag också reagerat. Liksom försöka hitta nåt, bara en endast lite grej som inte är totalt förstört! Jag tror att hon kommer nog be om hjälp när hon landat, så gott det går.
Anna- Ska hälsa henne att höra av sig till dig. Mobilen ligger nog där ja.Usch,det e ju så förbannat tragiskt.Man mår ju fan dåligt själv,fast det inte är hos än själv men det är ju ändå syster med familj liksom!! Flican gråter mest efter sin "kiin" (kanin från PoP)som är hennes liv. Verkar som att dom redan bestämt att dom blir kvar där ute tills det är uppbyggt igen. Sägs det nu iaf,kan ju ändra sig.
Kan lova att jag hälsar henne med en bamse mega kram när jag träffar henne!!!
Kram
Har inte en aning om ifall dom finns kvar i butik faktiskt! För dom där små så är det ju just dom här småsakerna som säkert blir jobbigast. Medans för Nattis o Olov så är det ju allt! Bara hoppas det löser sig snabbt å smidigt med försäkringar och sånt. Är väl hur mycket som helst dom har framför sig nu som ska fixas med!