Inlägg från: AlexEmmi |Visa alla inlägg
  • AlexEmmi

Bästa mammorna i Vrena!

Kommer: Helena
                   Elin
                   Mia
                   Sofia
                   Lotta
                   Maria
                   Anna
                   Sandra
                   Jenny*2

Sugna på utgång: Jenny(alexemmi)
                               Helena
                               Elin
                               Mia
                               Sofia

Fyll gärna på
  • AlexEmmi

klockan sex hade jag tänkt.. hoppas det blir bra!
    då kan vi ju försöka beställa pizza ganska omgående...! De enda man behöver ta med sig är vad man vill dricka och såklart ett glatt humör
    om det är jättevarmt får ni ta med badkläder och ta ett dopp i poolen

ha det gott

• AlexEmmi

usch vad hemskt maria!!! skönt att det gick så bra men fy jag kan förstå paniken! de små liven är ju SÅ BÄST i hela världen!! ser fram emot att träffa er alla på lördag!!

KRAMAR

• AlexEmmi

Å vad kul att det är så många som kommer imorgon!!!! Ser verkligen fram emot det! Har kastat ut både man och barn

• AlexEmmi

har en make som cyklat iväg för lite manligt umgänge ikväll...och en dotter som vägrar somna..grr när man har chansen att ta det lugnt helt själv! Tagit två glas rött och fy på mig så blir jag röksugen...VILL HA NU! skit att bo såhär när suget sätter in... men imorgon ska jag vara mer förberedd..hihi

• AlexEmmi

nej bada får vi skippa
    men trist att det regnar så hade ju varit skönt at sitta ute!
    har dammsugit hela huset så för eran skull tar jag en dusch nu

See you

• AlexEmmi

tusen tack alla härliga mammor som var här!! jättetrevligt var det!!
    jag sov till kvart över nio...men så var vi ju hemma vid tre snåret så man är rätt trött idag annars är det finemang   Sjukt mycket flaskor och burkar som robban tog bort medans jag låg kvar i sängen

kram på er

• AlexEmmi

Ok jag har nog inte hunnit märka att den saknades...:-O  hihi minnet  är inte alltid det bästa! Så fort jag hittar kabeln till kameran ska jag lägga ut lite kort från igår

skönt att få slumra till lite, har jag gjort några gånger idag

• AlexEmmi

hallåååååååååå!!!??har ni regnat bort?
    burr riktigt rått inne idag...ska nog bädda ner mig i soffan och kolla extreme home makover vid åtta..somna vid kvart över..är supertrött efter helgen och denna jobbardag! men nu är det bara tre dagar kvar..jipppiii!

• AlexEmmi

ja det var kul!! tyvärr lite mycket folk på övervåningen där mia och jag ville dansa loss helenas snälla mamma både skjussa och hämta oss!

nehej dax för tv + täcke + soffa

Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!