Bästa mammorna i Vrena!
Ska kolla vilken el om båda dgr passar så får ja se va Jenny bestämmer sig för.
Ska kolla vilken el om båda dgr passar så får ja se va Jenny bestämmer sig för.
Jojo ja mena bara att ja ska kolla när ja kan & då om ja kan komma beroende vilken dag Jenny bestämmer sig för.
Måste säga att pizza lät ju bra, då slipper vi krångla & bära me & har tid till mycke snack. Toppenidè Jenny!!!
Sandra- ja de e väl t.om 5v för tidigt. Va på jobbet igår när han fick sticka. Har inte kunnat släppa tanken då vi inte hört nåt. Så hela Allvården har varit oroliga. Hälsa honom från mig & hela högen.
Hej hopp på er! De e på lör va? Har inte varit inne här då vi har haft virus som ätit upp halva datorn (trots virusskydd). Ska bli trevligt att va lite social för engångs skull. Vi ses på lördag allesammans.
Maria- Fy fan de e hemskt. Vilken tur att du har en tapper son som kommer & ber om hjälp. Många går ju undan när de sätter i halsen.
Så får ja passa på att gratulera Nattis & Olof idag. Inte för att hon ser detta men ändå.
Ses på lördag allesammans ska bli trevligt, hoppas bara mensvärken gått över till dess. AJAJAJ!!!
Nattis & Olof blev man & fru igår, därav mitt lilla grattis igår. Ses ikväll flickor!
Hej hopp allesammans. Grattis Ella till att börja me & tack för senast Jenny. Har haft fullt upp & en dator som e dum i hela jäkla huvudet. Sen har ja inte mått något vidare, tror ja börjar friskna till nu. Har haft en halsinf & troligen borelia OM inte symtomen blir värre då e de ack så härliga TBE (som ja e så dum att ja inte vaccinerat mig emot). Känner mig som om nån kört över mig me ångvält, fyyyy. Riktigt gnällig har ja blivit oxå, usch e lite trött på mig själv. Känner att ja har faktiskt inte tid me detta har en del att pyssla me. Så denna vecka e ja hemma & bara är (de tröttnar man på snabbt, men har man ingen ork i kroppen så har man inte.)
Jaha nu har ja gnällt av mig lite. Hoppas ni alla mår bra & har de bra trots sommarvädret & om mitt schema ligger bra så fikar ja hemskt gärna nån dag (alltid lika trevligt). Nyfiken på alla dessa nya små Vrenabor e man ju.
Kram på er alla.
Hej allesammans! Hur har ni de i värmen? En liten fråga-Kan ni några bra skivor med lite blandad musik i som man kan lyssna på i alla åldrar? Kan ju inte så mycke "vanlig" musik. Har hittat en del men oj va de e svårt, vill ju ha en salig mix. Lite partyklassiker e ju bra men var hittar man dom på för skivor? Jaja hoppas på lite hjälp & att vi snart kan närvara vid en fika. Saknar lite socialt liv & alltid lika trevligt att träffa er. Lite mycke just nu bara. Ha de bra allihop & sköt om er & familjerna.
Hej allesammans, hinner knappt kika in här. Ni har hunnit skriva en del. Åh kräftor lät mums, ja minns nog hur de små jäklarna smakar-alldeles fantastiskt. Hoppas de e bra me er alla. Men en liten trevlig höstfest lät ju mysigt. (oj nu bjöd ja nog in mig själv). Kram på er.
Skänker alla tankar till Nattis med familj. Vet hur de känns när de brinner i ens hem & man förlorar en del (men inte allt).
Hoppas ni andra mår bra & att ni e friska & krya.
Linda-Tack för att du delger oss info. Hälsa från oss här i Vrena & säg att vi tänker på henne & hennes familj.
Jo då Maria nog va de i lördags. Nja lite nojja på natten blev de allt, men A va nog precis lika nervös. Men de blev en alldeles perfekt dag me fint väder oxå. Hade sån otrolig tur me vädret & allt annat. Tur hade vi oxå vi råka få lyxsviten för vår svit va bokad, sen råka de ta fel betalt så vi betala bara för en person. Så vi hade fullt flyt hela tiden, bara tårtan som inte ville lyda henne som gjorde den. Men den va supergod, ni kan kika in på "Solaika"s sida, där e den. Så summeringen e-de kunde inte ha blivit bättre. Kram på er alla. Några träffar ja väl på skolstartsfesten ikväll.