Fia a skrev 2008-06-12 21:32:11 följande:
Hallå jag är hemma igen med stränga order om att jag måste åka in om jag känner det minsta av havandeskapsförgiftningen. BLT låg på 170/90 i vilo tillstånt + 1 protein men tox proverna visade inget än.Har desutom fått UVI så det blev penecilin.Fan man kan ju få ångest för mindre Och han man bor med är aldrig hemma så nu tycker jag synd om mig själv. Jätte kul och lätt att ta det lungt när man har en 2 1/2 årig huligan Hulda
hemma.Träffade iaf Clara på förl. eller utanför. Skönt att veta att hon är där då kan man ju dejta om det blir infärd i helgen Ska till DR på månd. så då får vi se vad som händer...hoppas på bäbis på tisd. Ses iaf en del på skolavslutningen imorgon.
Kul att höra nånting ifrån dig, messade just Jessica och frågade då ajg inte längre kunde hålla nyfikenheten i styr
Led faktiskt med dig för att du ev. skulle missa skolavslutningen, men det är ju skönt att du fick komma hem över helgen iaf, du får väl skrika till om ajg kan göra nåt är hemma hela helgen för Peter har jour
Kram kram på dig, hoppas att du slipper åka in i helgen så den där f******e rallytävlingen kan bli avklarad innan bebis kommer