Inlägg från: Bosisen |Visa alla inlägg
  • Bosisen

Bästa mammorna i Vrena!

Miss Febe- Han sa att han skulle ringa igårkväll till avdelningen när jag sa att du hälsade.
    Hon är så liten men så söt. Och om Teddy och Monica lyser det om. Teddy sa att han måste köpa ett hagelgevär nu när han fick en tjej.Han är ju så söt att hon kommer komma hem med killar sen och det får hon inte. Gulligt va?
    När vi åkte hem igår från Eskilstuna så skulle Monica gå och amma och sen ringde det en glad mamma och sa att hon hade fått i sig 22 ml från henne så hon behöver verkligen inget dropp mer eller ersättning. Så jävla kul.

Kram på er alla.

• Bosisen

Jag hoppas att det inte för sent min gubbe kommer hem. Jag har sagt åt honom men han är ju en man, så man vet ju aldrig, när dom ska titta på bilar.
    Jag längtar också tills på lördag.
    Synes och höres.

• Bosisen

Oj då.
    Ett jätte stort grattis från oss också Ella.
    Hoppas att du mår bra och så.
    Kram

• Bosisen

Hej alla.
    Jag har blivit ledig denna vecka fram nu för dom hade bokat mig fel vecka så idag var vi 4 vuxna på 5 barn. Så jag är ledig resten av veckan. Så skönt.'
    Ska det vara någon mer öppnafika denna vecka?
    Nu när jag är ledig så vill jag ju passa på att träffa alla mammor och barn och bebbar.
    Kram på er alla

• Bosisen

Okej vad bra att du har det på torsdag igen, för då kan vi ju komma.

Clara jag är också alltid fikasugen.
    Vad duktig du är som ska börja med sånt.
    Det har inte jag karraktär för.
    Kram på er alla

• Bosisen

Fan vilket bra väder vi har. Ska ner till Näset idag. Ska bli skönt.
    Kram på er i det vakra vädret

• Bosisen

AlexEmmi- grattis till dina två på deras 6-årsdag. Hörde det av Gittan att hon skulle ner när vi kom och hämta sonen.
    Hoppas att dom hade det en bra dag och MÅNGA fina presenter.

Kram på er alla

• Bosisen

Nej men usch vad tråkigt Jenny om badhuset. Har ni spärrat allt då? Det är ju viktigt. Jag har tappat mitt bankomatkort hittar det ingenstans så jag ringde och spärrade det igår ska få ett nytt om tre veckor. Vad klantig jag måste ha blivit för det har aldrig hänt förut.
    Ha det så gott

• Bosisen

Välkommen hit Ellinor.

Igår var vi på kolmården med bennys systrar med familjer. Ska aldrig gå där med ett barn som inte är under 2 år. Fy fan säger jag bara. Vilket humör han har våran son.
    Ville inte sitta i vagnen skulle ´bara gå med oss eller med vagnen och man får jävligt ont i ryggen av det och sen regnade ju hela dagen lång.
    Nej iinget mer kolmården på några år.

Dags att jobba i morgon då. Hoppas att det är ett bra ställe Malmvillan bara för det var inte Klockberget. Fy fan vilka barn. Stads ungar säger jag bara.

Kram på er alla

• Bosisen

Hej.

Vad bra att det gick bra för era barn men det gick det inte för vårt. Jag blev helt slut av att gå där med honom. Jag sitter nu på jobbet och har rast för jag är helt jävla slut i kroppen på allt gående och burandet på Nathaniel.
    Benny ville ju filma så han kunde ju inte hjälpa till. MÄN.
    Mina lår känns som cement jag när jag går.
    Nej nu får det vara slut på klagandet.
    Kram på er alla

• Bosisen

Hej.
    Stackar Nattis med familj. Såg det nu här på forumet att det var deras hus har inte haft en tanke på att dom bor där.
    Alla saker och kort framförallt. Man fattar det inte att det är någon man känner som har haft det så här.

Nästa vecka är jag ledig så jag undrar om du Anna ska ha något öppna då?
    Skulle vara kul att träffa alla.

Kramis

• Bosisen

Hej.

Vad bra att du ska ha öppna nästa vecka med då jag är ledig. Jag ska hinna och damma, plocka undan och möblera lite på semestern också.

Nu är tål Nathaniel mjölk. Har hållit på med att introdusera i en månad nu och ingen reaktion på något. Så jävla skönt. Så igår firade vi med glass och grädde. MUMS.

Kram på er alla

• Bosisen

Hej Jenny.
    Vad bra allt allt gick som det skulle och vilket väder ni fick.
    Hoppas att det kommer bilder som vi får se på din sida sen.

Nu sitter jag och väntar på att få besök av hela tjocka släkten för jag blir ju 25 idag.
    Så jag har bakat tårta hela dagen och kakor och bullar med såklart.
    Jobbigt att göra det när man inte är van, men jag börjar bli bra på det säger gubben min och det är ju kul att höra.
    Och nu behöver jag ju inte tänka på at göra det mjölkfritt heller.
    Ännu godare då.

Ha det så bra så höres vi.

Anna du skulle ha öppna imorgon eller hur?

Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!