Inlägg från: missFebe |Visa alla inlägg
  • missFebe

Bästa mammorna i Vrena!

Anna-jo de va i den vevan de blev offentligt. Då F va alldeles för exalterad för att va tyst längre (hon klarade trots allt iaf 6mån). Ok jo de ska ju plocka ut bebisen tidigare, skönt iaf att de behöll henne då.
    Haha då känner ja 3st som e där inne nu. En föder just nu el så har hon redan "ploppat".

• missFebe

Hej Fia!
    Fy de lät inge vidare. Ja du ta de lugnt lät ju inte så lätt. Hoppas bebisen får komma ut snart då. Då håller ja tummarna för tisdag. Åh Clara, gud va ja tänker på henne här hemma, hoppas hon har de bra (iaf så bra hon kan).

• missFebe
    Svar på #129
    Ja skulle kunna ta dom (tror nog de skulle va snälla här). De e ju sååå söta dina pojkar. Men då får du i utbyte världens gnälligaste 5åring & den kaxiga 7,5åringen (fast ja skulle nog tror att de e snälla hos dig). Så när sker bytet?! Hehe.
  • missFebe

Ja va gjorde vi?! Slappade i soffan me chips & en bra film, så såg vår lördag ut. Nu så sitter ja & väntar på att få åka & prova min brudklänning & systers tärnklänning, sen ska ja jobba till 22 ikväll & sen upp kl.5 imorn för att jobba igen så ja lär va härligt trött imorn. Nehe lite kaffe kanske innan man sticker.
    Åh bebis snart Fia, bara liiiite avundsjuk på dig. Lycka till!!!

• missFebe

Clara- Lycka till! Träffade din lilla dotter (som du snart kommer tycka e jättestor) i kiosken idag. Du satt i fiket, men de va inte läge att sticka in nosen där & säga hej & önska lycka till. Jobbade. Då tänker vi fam.S på dig/er imorn. Väldigt nyfiken på er lilla knodd, som gömmer sig därinne. Kram på er hela familjen.

• missFebe

Jenny-var har du lyckats hitta de?Letat me ljus & lykta.

GRATTIS FIA! Nyfiken på vem som gömt sig därinne.

Clara vi har hållt alla tummar här hemma idag.

• missFebe

Fan ja måste nog skaffa glasögon, har letat som en tok & ja har inte sett dom...

• missFebe

hm, nu får ja nog skämmas liiiite. Nu bläddra ja igenom tidningen & lyckas se dom. Tror nog ja titta i födelseannonserna. Så nu känner ja mig bara allmänt dum. De finns nog ingen som behöver glasögon för att se de bilderna...Haha från en gammal gammmal dam.

• missFebe

Haha ja undra va fasiken du lyckats se dom Jenny, fatta inte varför ja ej lyckades. Kan kanske dyka upp på en ev. tjejkväll, men går nog hemåt när ni andra åker in till stan (E inte så förstjust i krogen, cruising el rockabillyfest e mer min stil)

Ja hoppas ni får en skön helg, själv så jobbar både ja & A så här pusslas de me barnvakt. Lillebror kommer imorn & sen så får de lördagen me pappa för att sen åka till farmor (de klagar inte, men ja vill va ledig. Men ja har ju haft ledigt i 2dgr nu så ja ska väl inte klaga)

• missFebe

Alltså vilka nya grejer de finns. Igår va min bror & titta på sin son i 3D4Dformat. Han visa den lilla grej som bevisa att de e en son & så peta han i näsa & öra. Ska snart få se både bild & filmsnutt på den lille. Åh va ja längtar.

Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!