Bästa mammorna i Vrena!
För att avsluta denna tråkiga/tragiska dag så ska jag nu se på filmen Se upp för dårarna på Tv4 film i hopp om att den slutar lite bättre än denna dagen
För att avsluta denna tråkiga/tragiska dag så ska jag nu se på filmen Se upp för dårarna på Tv4 film i hopp om att den slutar lite bättre än denna dagen
I morse så insåg Alexandra att deras (Nattis) hus faktiskt har brunnit ner, tror egentligen att dom behöver se hur det ser ut för att verkligen förstå men iaf så har hon nu gått igenom sitt rum och rensat saker som hon tycker att Flican och Emilia ska ha eftersom de inte har några leksaker alls kvar, dockor och My littlepony, spel, armband. Böcker och kläder ska hon rensa ut snart men ajg ahr lovat att hjälpa henne. Lite svårt att få hejdsel på henne när hon väl kommit igång men då det är välmenat så låter jag henne hålla på, det är en god gärning sen får dom väl värdera själva vad dom behöver.
Nu har vi varit ute på Mjälnäs och lämnat en hel bil lastad med grejer, kläder och leksaker till dom allihop iaf något känns att man har gjort något bra och iaf hjälpt till lite.
Nattis hälsar och tackar för allt, jag hälsade från er här i tråden som skrivit