• majka79

zonterapi ,akupunktur alternativ medicin??

har på en utländsk sida fått reda på två örter som finns som te, latinska namnen på de är Alchemilla vulgaris - den sägs förhindra missfall och den andra heter Marrubium vulgare - den ska göra så man lättare blir gravid och intas fram till äl. Hittar inget när jag söker efter denna i Sverige. Jag skulle kunna få tag på dessa via vänner, men jag vet inte om jag vågar. Visst känner man efter tre mf att nu skulle det vara värt att testa vad som helst om det finns åtminstone 1% chans att det går vägen...och jag tror på örternas krafter..men ändå tvekar jag.. Är det nån här som fått olika teblandningar och haft nån nytta utav de??

• majka79

Tack Rooibos.

Nej då, jag skulle inte köpa via nätet. Det finns en väl känd "örtkvinna" i detta land som gör de här teerna. Jag har läst om fler som gått hos henne som fått dels teer anpassade till just de och dels så har hon dessa som säljs separat. Det är nere på Balkan och vad jag förstått så är dessa örter mycket mer förekommande där än här i Sverige. Vet du om Stjärndaggkåpa kan köpas här, i tex hälsokostbutiker el liknande?

Svar på tråden zonterapi ,akupunktur alternativ medicin??