• optimisten

Vilken är den absolut finaste stranden i Danmark som är långgrund?

Eftersom inte ekonomin inte tillåter att åka utomlands med tre barn så skulle jag vilja få tips på de absolut finaste stränderna i Danmark. Har sett bilder från Danmark som nästan ser ut som runt medelhavet men vet ju inte var de ligger. Någon som kan rekommendera och som gärna också har något kort?

• Svar på tråden Vilken är den absolut finaste stranden i Danmark som är långgrund?
  • Kewo

Vi åkte till nåt jag tror hette Lökken! Liten gullig stad men de hade gott om restauranger och mysiga B&B.
    Hur fint som helst, flera kilometer sandstrand, långgrunt... Små vita badhytter som såg ut som friggebodar ungefär, urläckert!
    Det vill jag verkligen rekommendera!

• optimisten

Det värsta är att vi ska till Legoland och sedan ner till Fyn, finns det några fina stränder på ön Fyn som ni har varit på?

• Pyff

Jadå, det finns got om stränder även på Fyn. Vi var tex på en strand som ligger precis (jag menar verkligen PRECIS) där bron tar slut så att säga när man kommer på Fyn från Sverige sett. Jättefin lång sandstrand och knappt nåt folk alls.........

Pyff på er!
  • isisisis

När jag var på fyn sist så tältade vi.

När vi vaknade på morgonen och drog upp blixtlåset på tältet så åkte en arbetare förbi på en gräsklippare med en öl i handen som han höjde och sa:

Morgen!

God morgon sa vi och tänkte......ja nu är vi i Danmark!

Svar på tråden Vilken är den absolut finaste stranden i Danmark som är långgrund?