Inlägg från: Mamma till bröderna bus |Visa alla inlägg
  • Mamma till bröderna bus

Prematurtråd 5 Sthlm 2006

Tack Therese.. Jag håller med dig, söndag blir shopping :)
    Issen-mår ni bättre?
    14 juni låter bra, ska vi ha något alternativ vid regn?

välkommen hem Pamela.. och Simon förståss.. Hur tycker Liam att det är nu när lillebror är hemma? och han måste ju vara jätteglad att få "tillbaka" mamma.. =)

välkommen hem Pamela.. och Simon förståss.. Hur tycker Liam att det är nu när lillebror är hemma? och han måste ju vara jätteglad att få "tillbaka" mamma.. =)

Här var det tyst!! är alla på semester?

Felix blogg är uppdaterad, massa.. så slipper jag skriva här allt vi gjort ;)

Idag har jag varit flitig, vart på ikea, städat/rensat undan i Felix rum och i vardagsrummet, köket är nästan fint oxå.. nästa projekt är klädkammaren..

Peva- grattis till dottern :) Min son föddes oxå i v 33+3, fast 6 oktober -06.. såg bilden på din ängel oxå, jag beklagar, men vet tyvärr precis hur det känns.

anna- hade ni det bra i spanien?

jag har ju några veckor kvar av min semester, men det börjar bli svårt att hitta på saker att göra, felix har precis varit förskyld, han mår bättre men hostar som en tok.. och nu börjar jag bli sjuk.. hoppas det inte blir så långvarigt, vi ska på kryssning tillsammans i slutet av veckan..

det är bara jag och mina killar =) jag och Petter firar jubileum nu i veckan.. 7 år tillsammans och 2 årig bröllopsdag, Petter måste jobba måndag och tisdag då vi igentligen har jubileumsdagarna, sen på onsdag så ska jag ta bort stygn.. har tagit bort hudförändringar på en axel och en skuldra.. men på torsdag då drar vi.. ska åka nya silja båten som har smygpremiär.. galaxi heter den.. andra resan dom kör.. så den lär ju vara lite fräch

Svar på tråden Prematurtråd 5 Sthlm 2006