Inlägg från: VO2max |Visa alla inlägg
  • VO2max

Val av MVC i Sthlm

Vilket tips/råd/rekommendation kan du ge mig som känner mig vilsen i vilken MVC som ska väljas? Har du erfarenhet av MVC? Olika eller en och samma?
    Jag bor i Nacka. Men har tidigare gått på vanliga gyn.undersökningar på MamaMia i stan. Dock träffade jag senast en gynkvinna som jag tyckte var för hastig och det kändes inte bra. Pratade med en kvinna på Nackas MVC för över ett halvår sen för att få svar på några frågor och hon lät som världens underbaraste människa
    Men MamaMia är så mysig och vet inte hur Nackas MVC är...

Kan någon vänlig själ ha ett svar - alltså tips eller rekommendation?

• Svar på tråden Val av MVC i Sthlm
  • VO2max

Tack Goldenticket för ditt svar. Jag fnular lite till... Har hört gott om MamaMia och där har jag ju varit på gynkoll förut... Sen tänkte jag på att om jag ska gå till MVC dagtid kanske det är bra att ha det närmare jobbet... jobbar i stan... och då kan sambon oxå få närmare dit... Men funderar lite till innan jag tar kontakt (och så får lilla hjärtat växa till sig lite )

• VO2max

Tack eec82! Jättetrevligt med tips från Nackabo Jag har faktiskt bokat tid hos MamaMia
    Grattis till din graviditet!  

• VO2max

Anemia - och det lät ju inte sååå himla bra med Nacka... Nåja, den BM jag pratade med i höstas var otroligt mysig och trevlig och svarade på hundra frågor och tipsade mig om saker - så jag hade en positiv bild som jag hoppas många får uppleva som väljer där.

Jag har redan fått tid på MamaMia och där har jag som skrivet redan varit hos gyn så det känns bra. Har pratat med den BM jag ska till och hon lät jättetrevlig

Kul att flera skriver om tips. Kanske det är andra som behöver tips förutom jag

Svar på tråden Val av MVC i Sthlm