• Dubbelwe

Nya 30+ som arbetar på barn nr 1 som missat de 1002 sidorna i gamla del 8

Istapp- å så fruktansvärt. Jag sitter här och gråter för er. Hur stor var han? Fy vad jobbigt. Jag skickar er de varmaste kramarna jag har...

• Dubbelwe

Bling- Vilken orättvis värld vi lever i. Jag är så grymt ledsen för er skull, hur många gånger ska man behöva orka. Jag kommer så väl ihåg för ett år sen då du hade beskrivit det plusset med att du och din mamma hade gråtit glädjetårar hela dagen...det var något som jag då längtade järnet efter och jag hade hela tiden det som en målbild under min behandling. Den där dagen med glädjetårar.
    Att jag sen fick uppleva den och att tänka sig hur det ska kännas att mista det gång på gång...
    Mitt hjärta blöder för dig och för Istapp och mulan och jag önskar att ni känner hur vi andra i tråden vill finnas här för er.

Och kramar till dig Badis. Som Bling sa så håller jag med, man blir lätt lite känslig av alla mediciner. Du ska se att det snart känns bättre igen. Du kommer klara av sprutperioden, sen kommer du antagligen må galet bra av att veta att du faktiskt fixade det!

• Dubbelwe

Grattis Mulan!

Glittran- Men nu ser jag, du har gått tre dagar över. Herregu vad spännande! Största lycka till!

• Dubbelwe

badis- gaaaah spänningen är olidlig! Den där tiden är ju så speciell, man är ju livrädd varje gång man går på toa. Men jag tycker det har hänt så mycket tråkiga saker i tråden på sistone så nu måste väl den kvoten vara full. Du plussar!

Mulan- så tråkigt... kramar.

• Dubbelwe

Istapp, vi hade också problem ibland med det där att göra det på beställning. Det blev en himla press på mannen. Men om jag inte nämnde ÄL så gick allt mycket bättre, han visste väl ändå ungefär när det var dags. Men perfekt att det fixade sig ändå! Nu får vi hålla tummar för er!

• Dubbelwe

Äsch det går inte att se hus ett men jag tyckte väldigt mycket om hus två ändå och tycker ni ska slå till! Vilket fint hus till ett sånt "billigt" pris! Det såg ut att vara i skick så man bara behöver flytta in och bo liksom. Inga renoveringar först...
    Fast nu har jag ju inte sett nr ett.
    Men som sagt, tvåan var superfint!

• Dubbelwe

istapp- vråååålar tillbaka!=-d grattis!underbart!

• Dubbelwe

Snygg gubbe jag råkade göra...

Svar på tråden Nya 30+ som arbetar på barn nr 1 som missat de 1002 sidorna i gamla del 8