Inlägg från: julibebis08 |Visa alla inlägg
  • julibebis08

Är det sant...

Är det sant att alla kvinnor får en spruta i slidan när dom ska föda?

• Svar på tråden Är det sant...
  • julibebis08

Tack...*pustar ut*
    Min mamam skrämde mig och sa att man var tvungen att få en spruta där... Blev livrädd efteråt

• julibebis08

Okej...hur går en klippning till?

• julibebis08

Tack för era svar...har inte fundrat så mycket på förlossningen innan hon sa det..är ju bara två månader kvar och jag börjar bli liiiite rädd =)

• julibebis08

Teskedsmamman...ja du har rätt. Borde fråga henne.

Jaja får hålla tummarna på att förlossningen går bra då, slipper iallafall oroa mig för den sprutan =)

• julibebis08

Skriv gärna en rad skrev 2008-05-10 15:52:09 följande:

Ja, men det är väl lite försent att börja ångra sig nu också? du ska nog se att förlossningen kommer gå galant, lyssna inte på människor runtom dig som försöker skrämma upp dig med en massa smådetaljer som du inte ens kommer märka när du är mitt uppe i allt
    Du har helt rätt..Man ska inte lyssna på sånt. Man blir inte lugnare av det direkt! Man får tänka att man kommer få världens finaste belöning för all smärta. Det fixar sig.
  • julibebis08

Skriv gärna en rad skrev 2008-05-10 15:57:18 följande:

Precis och vore en förlossning så hemsk så tror jag att världen skulle krylla av mammor som bara skaffar ett barn. dumheter är inte att bli gravid, dumheter är att bli gravid igen om man redan vet hur läskigt det var första gången
    Haha ja det är sant =)
  • julibebis08

Skriv gärna en rad skrev 2008-05-10 16:02:14 följande:

Haha! ja det måste vara höjden av dumhet isåfall Näe, TS, nog är det lite läskigt att tänka sig förlossningen med alla hemska detaljer som kan/måste hända, men mitt inne i allt så är det nog inte alls så hemskt som vi sitter och inbillar oss nu!
    Haha okej...det kommer säkert ordna sig. Finns ju som sagt ingen återvändo =)
  • julibebis08

Haha det är ingen fara. Är inte såå orolig för förlossningen mest för dödsprutan =) Men den är jag lugn inför nu!

Svar på tråden Är det sant...