Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

2 år som fått småsyskon. Del 3

Hot outside.. 
    Nyss haft besök av en vän.. Käkat jordgubbar o druckit jordgubbsaft.. Namnam..
    Ska snart gå till kussarna o plaska i pool som dom håller på o fyller nu. Sen rutchkana på de.. Blir tokkul för kidsen.. Skrattande

Jag måste äta nåt.. Inge hunger när de är så här varmt.. Bara ätit frulle..

Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o
  • KikiBoo

Godmorgon!!

Orkade inte FLa igår.. Bråkade med macen o iPhoto.. Vi blev vänner tillslutFlört

Blev inge storm igår.. Blåste upp som fan o blev molningt.. Skynda mig o plokca in allt från gården.. Allt förgäves, hehe...
    Solen skiner idag.. Blåser väldigt mkt.. Skönt!!

Skoj va de iaf igår för kidsen o plaska i poolen. Ville va inte alls pepp i början.. Sen så kom han igång.. Blev helt tokig..

Puma fick oxo känna på vattnet, men hon tyckte verkligen inte om att sitta i en kall liten pool. Nä fy fan..
    Puma som btw sov hela natten.. vakna iofs efter 23 men hon åt inge utan somnade snällt om till 5.30Glad

morsan
    Då pappa åker till jobb så brukar Ville fråga efter han..
    O de gånger han va i kristianstad på kurs. Va väl bort i 3-4 dar.. Då fråga han inte alls efter han.. Men blev juh självklart jäteglad då han kom hem..
    De är bara i början, kanske 5 min efter han lämnat hemmet som Ville frågar efter far sin..

Sista veckan på dagis. Såååå skönt!! Snart sommarlov!!

• KikiBoo

Gokväller..

Vart på gym o vart duktig. Fått nya maskiner.. Fin fiiina maskiner.. En barbie va där o gyma. Blont hår.. rött läppstift.. very hetFlört

sanda
    Har Villes leksaker oxo sorterade sådär.. O *peppar peppar* så ligger dom i sina lådor.. Lego för sig.. Klossar.. bilar..
    Ville har nääästan lärt sig säga mumin.. Mumu blir de.. Han har blivit helt hooked på mumin..

gurra
    den 14.e juli kommer jag till götet.. Sen är det väl en träff i slutet på månaden om jag inte minns fel.. Då alla träffas.. eller nåt.. Jag blir iaf inte med då..

Nu får de bli KALLT.. Vart blåsigt, väldigt skönt. 23 grader.. VARMT!! Puma börjar oxo tröttna på värmen. Ho mår inge vidare.. Äter skitdåligt. Idag har hon knappt ätit nåt.. Fick i na lite middag.. Men allt kom upp igenLedsen Värmen tar kål på dom små...

• KikiBoo

morrn morrn..

Baaara 10 grader ute nu. SKÖNT!!
    Tror jag tänker gå till öppis med Puma efter vi lämnat Ville på dagis..

Mumin går förfullt här hemma.. Första Ville säger på morgonen är : mumu.. Helt hooked. Har bara en film. Kankse får köpa en till.. Lär väl tröttna snart..

Jag är kass på att komma på presenter.. Hoppas du hittar nåt sandaGlad

Gröt!

• KikiBoo

Men va de inte snack om nå träff i slutet på Juli.. ?? Fundersam   Eller äh.. 14.e kommer jag.. såå...  Glad

Nyss kommit hem från öppna.. Trevligt trevligt..  Idag behövde vi inte betala för fikat heller.. Naajs!! Tur de, jag som är så fattig. Får skrapa ihop cash.. Jobbit värre!!

Hämta minimannen på dagis nu...

• KikiBoo
    morsan
    15 kr .. Pengarna går till deras fadderbarn som fröknarna harGlad
    Bjuds alltid på nybakat där. Luktar alltid så gott..

Meeen.. Vilka typer de finns..

Jeeez vad de blåser här. Himlen är blå o solen skiner. Men fan vad de blåser. Känns som taket ska lyfta.. Men guuu så skönt det är ute. Jag njuter verkligemSkrattande  Hoppas de kommer en skur snart..
  • KikiBoo
    timmer
    hoppas de går/gått bra hos sjukgymnasten idag..

I need some pedikyr to.. And some new flips on my feet.. Haft dom i 3 år nu.. Verkligen gått in dom. SUPERsköna!
  • KikiBoo
    morsan
    mån-tors så är det två fröknar. Dom har jobbat där sen stenåldern typ.. Morsan minns dom då vi va där som små. Jättegoa damer. tis och fre är det öppet för allmänheten. Sen är det grupp för nyblivna föräldrar och så finns det en 1årsgrupp.
    På fredagar är fröknarna lediga så då är det en finsk liten dam där. Oxo genomgo.. Jag kankse har vart där 3 gånger då hon vart där.. O ändå minns hon mig o Puma. Tycker att vi ska komma oftare o så..
    Ibland är det en barnmorska där. Som idag.. Ifall man har nå funderingar o så..
    Så jag är väldigt nöjd med öppna härSkrattande
    Funderar på att gå dit på fre då de är Villes sista dag. Så får Ville gå sista dan på dagis på tors..
  • KikiBoo

Grattis frida Skrattande

Svar på tråden 2 år som fått småsyskon. Del 3