• LindaPo

Hur många igångsättningar leder till snitt och andra komplikationer??

http://www.vardguiden.se/Article.asp?Articleid=5075

Här har du bra info om igångsättning! Har själv läst mycket om det och önskar väl helst att slippa men det är ju inte säkert att man kan välja. Är själv på Bf + 13 idag
  • LindaPo

Det är visst olika från län till län, här är det Bf+21... Ska på kontroll i morgon och sen är det varannan dag fram till Bf+21, så tas beslut. Helst vill jag nog slippa igångsättning....

• LindaPo

Jag är nu på Bf+17 idag och ska in på kontroll igen nu på fm.. Får se vad de beslutar, men det lät sist som att senast tisdag sätts jag igång om inget händer. Lite nervöst....

Första barnet gick jag över 10 dagar men det kom igång av sig självt, så jag trodde verkligen att det skulle göra det nu också! Uppdatering kommer

• LindaPo

Kontrollen visade att allt såg bara bra ut... Chansen att det ändå sätter igång av sig självt denna vecka är så stor så vi väntar. Torsdag (V42+6= Bf+21) blir sista dagen innan igångsättning.  Tur att vi har vackert väder

Svar på tråden Hur många igångsättningar leder till snitt och andra komplikationer??