Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

Rabattkodstråden

Hallontårta skrev 2008-07-05 17:32:55 följande:
    Nej men jag sa bara så eftersom hon frågade hur det kom sig att jag hade två. Jag trodde inte hon skulle fråga! :> Jag tycker inte om att ljuga, men jag kunde ju knappast säga att det var från en PDF-fil på nätet jag fått den. Det är så dumt, vi har två Lindex. Det ena har inte rea-märkt alla reavarorna pga platsbrist i butiken. Så går man till det andra så har de rea på sådant som inte är märkt i första butiken. Så där får man fråga och de får kolla i kassan om plagget är på rea. Urdumt!
    vadå, de mailar ju ut adressen till pdf-filen... det är ju inget "otillåtet" så att säga...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Hallontårta skrev 2008-07-05 20:16:56 följande:
    Hahaha hrm..men de har ju faktiskt inte gjort det, inte till mig iaf. lindacar: det står inte att man inte får använda dem med andra rabatter, de är ju "pengar" och inte någon rabatt som inte kan kombineras med andra. Att det ska vara bundet till kortet, ja såklart att man ska vara medlem för att använda den. Vad menade hon?
    Nä, kanske inte till dig personligen, men det vet ju inte den som står i kassan.
  • Snorky

haha... jag skrev ju ut en kupong en gång då vi hade dåligt med färg i skrivaren... då blev Lindex.loggan gul! Tror du inte de var tvungen att kommentera det?? "men vad konstig den ser ut, det får gå för den här gången då" HOHO!! De äldre tanterna bakom disken vet väl inte ens hur en skrivare fungerar. Jag har annars skrivit ut i diverse olika kulörer och det är bara EN som har gnällt en gång och det bryr jag mig inte om. Såklart att inte färgen kan ha betydelse.

• Snorky
    Hallontårta skrev 2008-07-07 10:49:21 följande:
    Undra vad de skulle säga om man målade roliga gubbar och snirkliga blommor på kupongen. Det har ju egentligen ingen betydelse så länge streckkoden finns på plats!
    nä, precis... o andra sidan så har jag haft kuponger som jag skrivit ut på en jättegammal skrivare hos mina föräldrar där streckkoden blev jättekonstig och sen gick den inte att läsa i butiken, men då tog hon bara en annan kupong i sopkorgen och läste streckkoden på ist!
  • Snorky

De skulle ju kunna ha knappar på kassaapparaten ist med -50kr, -30%, -25% osv... haha... det är ju rabatter som är ständigt återkommande!

• Snorky
    Hallontårta skrev 2008-07-08 21:11:27 följande:
    Länkarna till KappAhl fungerar inte..
    det är för att de är kopierade... det går inte att kopiera inlägget rakt av som det står längst ner, utan man måste klistra in länkarna i varje nytt inlägg man gör...
  • Snorky
    Daniels brud skrev 2008-07-08 22:30:47 följande:
    Hur får man tag på Lindex rabattkupong? (som folk säger ska komma ut ca den 15:e) Jag såg sist att det var en pdf-fil som var upplagd, kanon ju! *ny här*
    vissa får den på mailen... när nån fått den brukar de länka direkt här i tråden.
  • Snorky

Åhhh... liberokupong, precis vad vi behöver. Såg dock att jag fått den själv också. Det har börjat sina i blöjförrådet hemma! Här ska det bunkras blöjor!!!

Det om att den gäller en gång per hushåll är bara en samvetsfråga. Hur fasen ska de kunna kolla det?? det finns massor i sverige som har samma namn som mig! O streckkoden är ju densamma. Så skriv ut ni som behöver shoppa blöjor!

• Snorky
    Stormis skrev 2008-07-11 11:21:11 följande:
    Liberos kupong är som Kappahls. Går bara att klicka upp en gång. Jag råkade backa ett steg och kan nu inte få upp den igen. Skrev ju aldrig ut den utan kollade en grej emellan och då låstes sidan. När jag nu klickar igen blir det bara vitt...
    du har ingen mer dator?? annars om du väntar nån dag eller två så brukar den gå att öppna igen. Spara kupongen innan du stänger den är också ett tips, då har du den och kan skriva ut hur många gånger som helst!
  • Snorky
    Blindness skrev 2008-07-11 11:45:22 följande:
    Ett annat tips för lite mer datorkunniga är att tömma cookies så funkar det nog att klicka upp igen
    det var inte så enkelt med kappahls... så därför vågade jag inte skriva det med liberos, men det kanske funkar dock.
Svar på tråden Rabattkodstråden