Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Rabattkodstråden

men det är ju inte första gången dom har gjort så med sina 50kronorsrabatter

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Fru Indosaurie
    sara gerdrup skrev 2008-06-14 11:05:55 följande:
    hej!Gäller lindex 50 kr rabatt även på bh eller är det bara barnkläder?
    det står bara att den ej gäller vid köp av presentkort så bh går väl bra
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • Fru Indosaurie
    mira skrev 2008-06-17 18:43:40 följande:
    jag köpte dunnis - tycket de var rätt långa men smala i storleken.sen klantade de sig, när jag fick ordebekräftelse var inte ena prylen slut... men när paketet kom två veckor senare var den det. lite för sent o meddela i paketet - jag hade ju viljat ha nåt annat i stället. o inte kan de tänka sig o bjuda på frakt för det plagget heller. kommer inte handla mer där...
    Jag beställde från h&m och skulle speciellt ha 2 plagg.
    Betalade med kort och fick orderbekräftelse.
    När jag får paketet så är ett plagg "tillfälligt slut - var god ombeställ"
    eh.. och betala expeditionsavgift igen? nej tack.. surt för det var just en av dom sakerna jag skulle ha från början.
    La till en annan sak som jag egentligen inte ville ha bara för att jag ens skulle få kläderna postade..
  • Fru Indosaurie
    maadicken skrev 2008-06-18 12:30:38 följande:
    så var det för mig när jag beställde i våras. dom hade barnshorts för halva priset då, och dessa var tydligen slut när jag fick mitt paket. jag mailade och ifrågasatte varför jag skulle nybeställa och missa rabatten och dessutom betala ny fraktavgift.jag fick till svar att om jag fortfarande ville ha shortsen (leverans i mitten på juni) så skulle jag självklart få dom för halva priset och med fri frakt. när jag fick dom så hade jag fått ytterligare 10% så maila och hör efter. det kan ju löna sig!
    åh! ja det låter ju förstås inte helt fel jag kanske gör så.
  • Fru Indosaurie
    FenomenaA skrev 2008-06-18 18:38:01 följande:
    Ang lindex-kupongen: jag småpratade med en tjej som jobbar extra på Lindex. Hon sa att man bara får använda den en gång, men hade inget svar på varför det inte står på kupongen. Hon sa att många använder den flera gånger, och att expediterna har koll på vilka dessa kunder är (både genom kassan och genom att de ringer varandra mellan butikerna och pratar om kunder). Jag hann inte fråga så mycket mer, så jag har mer frågor nu...Varför nekar de inte bara att använda kuponger, istället för att ringa runt och prata om enskilda kunder? Förmodligen för att kupongen är kasst skriven. KAN man få några negativa konsekvenser om man använder den för mycket? Vet inte om jag vågar använda den mer.
    vad kan hända? Det står ju inget på kupongen så då får dom väl skriva det, hur ska man annars veta?
    Och att dom ringer mellan butiker och pratar om kunder låter HELT sjukt, det kan väl ändå inte vara sant?
  • Fru Indosaurie
    Lokatt skrev 2008-06-19 10:59:05 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-19 10:03:26 följande:Sök på vart det befinner sig
    hur? Jag har bara fått en orderbekräftelse, står det något nr där?
  • Fru Indosaurie
    Hejpådig skrev 2008-06-19 12:02:59 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-19 12:00:32 följande:om du loggar in på din sida hos ellos, beställningar o så trycker du på kollinumret så ser du vart paketet befinner sig. såvida det inte är så litet att det saknar kollinr.
    tack!

det hade inte hänt något sen den 7:e så det finns inget kollinr, den står bara som att ordern är mottagen.
Svar på tråden Rabattkodstråden