• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Snorky
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-06-10 22:58:57 följande:
    Jag gillar Crimson bäst Men har aldrig sett att de haft erbjudande så de passar väl inte i denna tråden kanske
    mmm... där beställer vi förstoringar. Men fuji duger bra till vanliga små foton tycker vi.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • BasseKatt

Vi kör också alltid Crimson. Bra att man kan hämta direkt på labbet oxå och slippa portokostnaden. Nu har dock sambon suttit hela kvällen och valtut 1000 bilder och de håller på att laddas upp till MediaMarkt. Så får vi se hur det blir. Vi har inte farmkallat en bild sedan killen föddes utom lite förstoringar och sånt. Spännande!

• Waomi

Vem har fått den senaste 50:- rabatten på lindex här och klistrat in den? Hur fick ni den? Via mail eller?

• Fru Indosaurie

men usch varför har vi skrivit så mkt
    undra hur många sidor bak jag hittar rabatten som jag ska ha nu..

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • zasata

skall också testa media markt nu.. men tycker det är dåligt att bilderna inte anpassar sig så man måste beskörao ckså. att man inte kan ta förstorao ch göra en liten om man inte laddat upp bilden två ggr. skall man ladda upp igen, försvinner allt man gjort.. och att man abra se 12 bilder i taget..

• Hallontårta

Sidan fungerar inte för mig, gör den det för dig??

Hejpådig skrev 2008-06-11 09:05:45 följande:
    rea 50% på lindex nu
  • Hejpådig
    Hallontårta skrev 2008-06-11 09:36:41 följande:
    Sidan fungerar inte för mig, gör den det för dig??
    ja jag tryckte på loggan rea o inte på den stora 50%sidan. testa att logga in först annars, det gjorde jag o såg rean av en slump faktiskt
Svar på tråden Rabattkodstråden