Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden

haha Du får ta hem det, kostar inget.

Åsa1982 skrev 2008-06-11 13:58:02 följande:
  • Hallontårta

Vet du hur den kom ut från första början? Kom den via mail eller vad? Lite svårt att förklara om de frågar varifrån man fått den. ;>

BasseKatt skrev 2008-06-11 14:34:35 följande:
    Ja, jag har nog använt 4st 50kr-kuponger på Lindex hittills (senaste idag) och de bara tittar på den och sedan drar de av rabatten. Så idag blev det jeans, body och mjukisbyxor från rean för 109kr till lillkillen. Waomi: Bara att testa i en annan butik. Och har de gjort fel och skickat ut för tidigt får de nog bara bita i det sura äpplet. If it's out, it's out!
  • Hallontårta

Tänkte på detta inlägg! (nr 267)

lugnåsbo skrev 2008-06-05 18:44:44 följande:
    Okej här i stan försökte jag handla på lindexkupongen idag (har gjort det förut)men dom sa att dom inte tar emot såna längre för tydligen är det någon som hackat sig in o släppt den här för tidigt, den skulle inte släppas förrän 19 juni eller nåt sånt..!!!men kassörskan sa att du får väl spara den tills dess, nån mer som råkat ut för det idag?
  • Hallontårta

Men kan man själv komma åt den via klubbsidan?

Fru Indosaurie skrev 2008-06-11 14:41:55 följande:

kupongen ligger ju på lindex hemsida så då får dom väl ta bort den.. jag tänker använda min imorrn för 3:e gången, om jag hittar nåt att köpa
  • Hallontårta

Men det är ju det som är grejen, har de verkligen skickat ut den? Vad jag har förstått har länken "läckt" ut. De verkar inte ha mailat den eller gjort den tillgänglig via hemsidan. Lite pinsamt att förklara var man fått den ifrån.

Men som fru Indosaurie skrev, så kör jag också på att jag fått den om någon frågar. ;>

Kayn skrev 2008-06-11 14:54:23 följande:
    Jag kunde oxå använda den rabattkoden nu när jag handlade i webshopen. Och det är väl inte mitt fel att dom skickat ut fel rabattkupong...man får stå för sina misstag  
    Jag köpte en t-shirt till lilleman för 9,50:- igår och ett par strumpor + ett linne för 19:90:- idag.

Rean man ser på nätet är densamma som i butiken, såg jag idag, men de har fler plagg i butiken som inte finns på nätet.
  • Hallontårta

Jag hittar inte kupongen på rabattkod.se, bara de två andra rabatterna. ?

Snorky skrev 2008-06-11 16:17:31 följande:
    den finns på rabattkod.se bla. så skulle de fråga mig skulle jag svara att jag fått den därifrån. Lindex betalar tom rabattkod.se varje gång nån trycker på koden och handlar på deras webshop!!
  • Hallontårta

rabattkod.se står ett inlägg:

Nr: 11066 Namn: SueZ Datum: 2008-06-10 14:27
    VARNING: H&M koderna 1825 alt 1304 plockas bort av HM TROTS att man ser den på bekräftelsen.

Har ej testat det själv dock.

• Hallontårta

Det fungerar om du köper ett icke-reat plagg, verkar det som!

Åsa1982 skrev 2008-06-11 19:48:51 följande:
    Ska köpa en del på lindex i shopen på nätet, 50:- funkar men inte 30% på ett valfritt barn plagg!Nån som vet varför? Funkar det för er?
  • Hallontårta

Nu beställde jag en body och ett par strumpor. Bodyn fick 30% och sedan 50:- på köpet...blev 25 kr med expeditionsavgiften.

Svar på tråden Rabattkodstråden