Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Rabattkodstråden

Lilaa skrev 2008-06-09 22:45:21 följande:
    kan man andvända lindex rabtten på 50 kr flera gånger?alltså skriva ut flera st och använda i omgångar?
    ja
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Fru Indosaurie
    Hallontårta skrev 2008-06-10 21:45:28 följande:
    Men många affärer säljer de formaten på album nu. Jag tycker detta format är bättre, då det inte klipps så mycket av korten.
    jag gillar också det, är supernöjd med fuji! sist glömde jag att ta bort röda ögon (asdålig kamera då) och det hade fuji gjort när jag fick korten! kanon.
  • Fru Indosaurie
    Hallontårta skrev 2008-06-10 21:54:14 följande:
    Åh, bra ju! Jag har kämpat länge med mina. :D Bra kvalité borde det ju vara också? Övriga bilder kostar 75öre/st, där ligger de billigare än många andra som tar 99öre. Fin fint! Fru Indosaurie skrev 2008-06-10 21:51:28 följande:
    ja jag tycker att fuji har jättefin kvalité, jag borde beställa igen.. men har ingen ordning alls bland mina bilder. hujedamej!
  • Fru Indosaurie

men usch varför har vi skrivit så mkt
    undra hur många sidor bak jag hittar rabatten som jag ska ha nu..

• Fru Indosaurie

kupongen ligger ju på lindex hemsida så då får dom väl ta bort den..
    jag tänker använda min imorrn för 3:e gången, om jag hittar nåt att köpa

• Fru Indosaurie
    Hallontårta skrev 2008-06-11 14:43:00 följande:
    Men kan man själv komma åt den via klubbsidan?Fru Indosaurie skrev 2008-06-11 14:41:55 följande:
    Waomi skrev 2008-06-11 14:57:05 följande:
    Ok.. vart på sidan ligger den? Nå´n som kan guida..?
    nää det vet jag inte, men eftersom att den inte har speciellt avancerad adress så skulle man ju kunna chansa väldigt enkelt och vill dom inte att folk ska ha kupongerna borde dom väl inte lägga ut dom eller skriva mer specifika datum på den. Hade inte nån fått den via mail? Jag ser inte ut som nån hacker så jag säger att jag har fått den där
  • Fru Indosaurie
    Hejpådig skrev 2008-06-11 17:56:10 följande:
    åhh lindex webbshop e sååå sega, beställde 31/5 o det har fortfarande ej kommit..står fraktas till butik nu o har gjort i 2 dagar...tråkigt att vänta!
    oj! sist jag beställde gick det superfort, jag hann knappt reagera. Hoppas att min beställning kommer fort..
  • Fru Indosaurie
    Blindness skrev 2008-06-11 18:07:08 följande:
    Visst stod det inget slutdatum förut på rabattchecken från Lindex? Nu står det ju 6/7.
    jo det gjorde det när jag använde den
  • Fru Indosaurie
    Åsa1982 skrev 2008-06-11 19:48:51 följande:
    Ska köpa en del på lindex i shopen på nätet, 50:- funkar men inte 30% på ett valfritt barn plagg!Nån som vet varför? Funkar det för er?
    den funkade för mig tidigare idag
Svar på tråden Rabattkodstråden