Rabattkodstråden
jag har iaf förberett mig och mailat lindex och de har lagt till mig på sina sms o maillistor igen - tydligen låg jag inte med där även om det såg ut så när jag loggar in på mina sidor. vill inte missa sms:et om halva reapriset.
jag har iaf förberett mig och mailat lindex och de har lagt till mig på sina sms o maillistor igen - tydligen låg jag inte med där även om det såg ut så när jag loggar in på mina sidor. vill inte missa sms:et om halva reapriset.
ja ta tre betala för två är ju rätt bra - inte lika bra som halva reapriset men en hel del gör det ju. här var också bara en skylt vid ingången...
barbone - jag var ikryssad men mailade kundtjänst så de lade till mig manuellt på listorna för det hade inte fungerat...
ja men innan fick jag alltid sms om när reor startade. har inte kommit nåt alls på länge så därför jag mailade kundtjänst.
i brevet från libero där jag fick kupong står det att man bara får använda den en gång.
här kostar det 99 kr per paket om man handlar för 200 kr på ica - max 2 paket per gång. så 99*2-50 blir 74 per paket rätt ok. på willys kosar de 108... eller om det var 118... så lite dyrare där. men man handlar ju alltid för mer än 200 när man väl är på ica så då kan man ju passa på.
ja fick också en kupong om ta 2 betala för 1 på rean men det behövde man ju inte kupong för - räckte ju att visa upp kortet. onödig kupong... kunde ju varit en %-rabatt i stället...
om man tar ett "t3b2" plagg som är reat är det väl ändå reapriset som gäller... så har det varit för mig. dvs man kan ta två såna reade plagg och betala för ett...
äh nu upprepade jag nog vad nån annan sagt.
här är halva reapriset sen måndags.
här fanns inget kvar knappt på 2 för 1 på h&m - misstänker de haft det ett tag.
ja de svarta viscosebyxorna var en höjdare.
fick min hmkatalog först igår... ingen munkjacka här inte. inte 10% heller... bara fleecjackan för dam.
jag skulle också bli infixad i systemet - men fungerar fortfarande inte. urkasst...
hos vår butik kan de inte slå in kuponger i efterhand - har prövat när jag redan i affären upptäckt att jag missat. då får de köpa tillbaks och sen sälja igen med kupongen i så fall.