Inlägg från: lyckligmamma |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma

Rabattkodstråden

Fru Indosaurie skrev 2008-07-11 19:37:54 följande:
    ica maxi = 95 kr och sen 25 kr rabatt per paket = 70 kr coop forum kostade 95 förut men dom har höjt till 109
    Oj ändå billigt.... hos mig tar de 125 kr för blöjor! Jag har slutat handla på coop, handlar på ica maxi... det är dyrt med allt på konsum tycker jag...
  • lyckligmamma

hej kan ni visa libero kupongen igen

• lyckligmamma
    Blindness skrev 2008-07-14 15:07:04 följande:
    öhhh, se inlägget ovanför ditt?
    oj tack
  • lyckligmamma

Men jag menade det med 25 kr rabatt vid köp av 1 blöjpaket förstår du

• lyckligmamma
    Blindness skrev 2008-07-14 15:15:41 följande:
    Någon sådan har inte jag sett i tråden, måste ha missat det
    OK annars läste jag bara väldigt fel Tack för svaret 
  • lyckligmamma
    BasseKatt skrev 2008-07-27 21:25:25 följande:
    Sunnanå: Tror att det är väldigt olika blöjpriser på olika affärer runt om landet även om det är Coop, Maxi etc. Här är det generellt 109:- på Coop, ICA Supermarket etc och 95:- på MaxiICA. Rabattkupongen ska dock gälla i ALLA affärer.
    här kostar libero blöjor 125 på coop och 109 på ica,,,,

Ibland kan man handla för 300 och få köpa blöjor för 95
  • lyckligmamma
    AochJsMamma skrev 2008-07-27 23:35:51 följande:
    Mexx klänningen jag spanat in fanns inte kvar, men blev tre överdelar från Esprit och Mexx istället, sååå fina och billigt. Perfekt! Ang blöjor och att anv kupongen trots endast ett paket och självscanning, så funkar det inte att scanna in Libero kupongen på vår ICA..tvungna att gå via kassa så hon kan scanna manuellt...synd, hade lätt använt kupongen till endast ett paket annars
    jag brukar lämna in iallafall , det brukar gå.... 50 kr på ett blöjpaket istället för 2... men ibland kollar dem
  • lyckligmamma
    Pian82 skrev 2008-07-28 10:28:25 följande:
    Är det halva reapriset nånstans nu?Lindex? Åhlens? Hm?
    kapahl
  • lyckligmamma

hej hade ni nån rabatt kod på hm rowells?

• lyckligmamma

Hej experter... Vet ni någonstans på internet, där man får märkesparfymer och tex Lancome smink billigt? Eller om det finns rabatterbjudande i nån butik?

• lyckligmamma

Hej hade ni nån rabatt kod på libero? Måste man skriva ut, elelr ger man en kod när man handlar>?

• lyckligmamma

Åh! Jag fick hem ett erbjudande från laredoute. 15 % rabatt och fraktfritt... har lyckats tappa bort reklamen... nån som vet erbjudandekoden?

Svar på tråden Rabattkodstråden