Inlägg från: Finesse |Visa alla inlägg
  • Finesse

Rabattkodstråden

är det någon som har fått mail eller sms från lindex den senaste månaden? eller brev?

skulle någon här kunna vara snäll å medela mig här eller i min gb när ni får det.. på något sätt har jag fallit ur systemet å jag ringde å klagade så dom skulle fixa det.. har inte fått nånting från dom sen i april! å ändå handlar jag väldigt mkt kläder där..

• Finesse
    AochJsMamma skrev 2008-07-29 22:25:13 följande:
    jag fick på posten om 100 kr rabatt vid köp för 400 kr på nätet. samt 2 för 1 på rean...dumt nog kom de dagen efter att de hade gått ut...suck. Snacka om onödigt postutskick!  Men jag har ju er, så jag hade full koll ändå!
    jag visste oxå om rean eftersom jag är rätt ofta på stan.. iaf nu när det är sommar.. men sen flyttar vi 2 mil från Umeå å kommer inte alls att springa ner på stan lika mkt.. så nu vill jag börja få reklam från dom.. får bara en massa sms från kappahl..
  • Finesse
    mira skrev 2008-07-29 22:25:52 följande:
    jag skulle också bli infixad i systemet - men fungerar fortfarande inte. urkasst...
    va dåligt! måste nog ringa dit å klaga igen.. jag fick 50:- för att jag fallit ur iaf!
  • Finesse
    AochJsMamma skrev 2008-07-29 23:21:31 följande:
    ja, Kappahl bombarderar ju en med sms!! Synd att inte LIndex är lika effektiva...speciellt eftersom Lindex har hundra ggr finare barnkläder!
    håller med fullständigt!
Svar på tråden Rabattkodstråden