Inlägg från: Moonis |Visa alla inlägg
  • Moonis

Rabattkodstråden

fabler skrev 2008-06-06 23:18:11 följande:
    tycker hm har slut på allt nu. de e ju värdelöst.
    Jag som tyckte dom hade fått in mycket mer på outlet nu
  • Moonis

En liten varning med Fujis kampanj är att det bara gäller formatet 11x15. Såg inte det förren efter och hoppas jag kan avbeställa. Det formatet går inte in i vanliga album nämligen

• Moonis
    Hallontårta skrev 2008-06-10 21:45:28 följande:
    Men många affärer säljer de formaten på album nu. Jag tycker detta format är bättre, då det inte klipps så mycket av korten.
    Okej, det är ju bra isåfall. Har haft oturen att det varit det andra formatet på albumen. Ska kolla om dom kanske kan ändra formatet dåFundersam
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-06-17 09:03:16 följande:
    Jag tänkte beställa från Dunnis för 1-2 veckor sedan men gjorde en sökning här på FL först. Många verkar missnöjda både över kvalité och små storlekar?Sedan är det väl samma kläder nu som för ett par veckor sedan? Jag ser inget direkt nytt, snarare att en del av det som fanns då inte finns nu.
    Har bara erfarenhet av deras pyjamas o dom är jätte bra o sköna. Beställde tre till nu för sonen älskar dom.

Det som är nytt är sommarkläderna som man igentligen bara kan köpa via homeparty
  • Moonis
    Mica82 skrev 2008-06-17 21:45:50 följande:
    har försökt köpa lite på dunnis rean men jag får inte orden att gå igenom. Kommer bara till stället där man ska välja land o betalning. Kommer inte vidare till "adressuppgifter". Frustrerande!!!någon mer med samma problem?
    Testade o det är samma för mig. Man kan inte välja faktura heller ju, konstigtFundersam
  • Moonis

Fyndade på Lindex med ta 2 betala för en. 10 plagg för 219:-, helt okej

• Moonis
    Constelacion skrev 2008-07-16 18:12:48 följande:
    Är det i lindexbutikerna? stod inget om d i våran butik.
    Japp, alla Lindex ska ha börjat med det idagFundersam
  • Moonis
    Snorky skrev 2008-07-16 23:01:08 följande:
    Så har de ALDRIG gjort när jag handlat på Lindex. De har alltid slagit in det så det blivit mest fördelaktigt för mig. Jag var där med min syster idag. Hittade bara ett par byxor åt min minsta, men syrran hittade 3 plagg till sin son. Så vi handlade ihop och köpte plagg som kostade 79:-, 59:-, 39:- och 39:-. Syrran betalade allt... 118:-, dvs att hon fick 59:- plagget och ett 39:- plagg på köpet.
    Så gjorde dom för mig oxå igår
  • Moonis

Har precis märkt att går man in på tag 3 bet. för 2 under rea kategorin så får man även där ta 2 betala för 1. Synd att jag inte märkte det tidigare för jag tog ju tre av varje, kunde fått två plagg till gratis juSkrikandes

Kan tyvärr inte beställa om heller för flera av reaplaggen jag beställde är slut nuFundersam

Svar på tråden Rabattkodstråden