Inlägg från: leson76 |Visa alla inlägg
  • leson76

Rabattkodstråden

Va!!!?? är det på riktigt att Lindex gjort det igen!!?? Att man får använda 50 kr kuponger när man handlar något för 59,50 kr etc.???????????????

• leson76

fick hem ett kupongerbjudande från hipp idag. tyvärr var det lite kort datum. "bäst före" var 31 maj 2008. verkar som personalen deras redan tagit semester..mentalt.

• leson76
    Peak skrev 2008-06-04 13:55:40 följande:
    Lindex verkar inte vara så hightech
    då kan man ju våga använda den mer än en gång :)
  • leson76
    mollan nu skrev 2008-06-09 09:45:38 följande:
    Jag är så feg så jag vågar bara använda en 50:- kupong per köp. Men min mamma tog 6 stycken och betalade med. Gick hur bra som helst. Hon fick betala 8:50 för trosor, smink och en tröja.
    konstigt.....mycket konstigt, att de går med på det.
  • leson76
    Flamma skrev 2008-06-18 18:39:27 följande:
    Fru Fenomena: Så länge man kan skriva ut den från nätet och det INTE står att man endast får använda den en gång, så BORDE du inte kunna få några konsekvenser om du så använder den 1oo ggr!
    men...det står ju på kupongen att man endast får använda den en gång.
  • leson76
    ulrikahö skrev 2008-06-18 19:22:28 följande:
    Blev lite fel med citeringen i inlägget ovan, så här kommer det igen...
    Nej, det står det INTE. Det står "Gäller t o m 6/7-08 och vid ett och samma köptillfälle".Det är skillnad det!
    kupongen gäller vid ett och samma köptillfälle. Är inte det samma sak som endast en gång!!? Lite svårt att "misstolka".
    Missförstå mig rätt. Jag har själv använt den fler gånger.
  • leson76

Vad skönt att höra!! Nu ska jag använda några till....med något bättre samvete ;) Gillar inte att känna det som jag ...begår brott när jag halar fram checken.

• leson76
    emmelina skrev 2008-06-29 10:25:39 följande:
    Tänkte använda rabatt koden på la redoute, men fick meddelande att rabatten inte gällde mig. Är de personliga?
    Jag tror att man inte kan använda de koderna nu när de dragit igång "stor-rean".

Mitt Lindex har ta tre rea-plagg betala för två.
  • leson76
    isako skrev 2008-07-31 14:23:52 följande:
    Har handlat därifrån flera gånger fungerar perfekt. Var dock beredd på att du kan komma att få betala tullavgift, men det blir ändå mycket billigare än vanligt..
    tullavgiften står strawberry för om du bara scannar kvitto och sänder dem.
Svar på tråden Rabattkodstråden